Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:529496
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Darba pirmā daļa ir izstrādāta ar mērķi noskaidrot teorētiskos pamatus tādiem mārketinga jēdzieniem kā organizācijas iekšējā un ārējā vide, uz kā pamata darba turpmākajās daļās, tiks izstrādāta konkrētā uzņēmuma komunikācijas stratēģija un pilnveidošanas iespējas, kā arī esošās komunikācijas analīze.
Vispirms būtu jāpievērš uzmanība sabiedrības organizatoriskās struktūras apskatam, kas turpmāk ļaus pilnvērtīgāk apskatīt uzņēmuma iekšējo vidi.
Diplomdarba autors sākumā nosaka faktorus, kas nosaka organizācijas rakturparametriem:
• jābūt vismaz diviem cilvēkiem, kuri uzskata sevi par šo grupu;
• jābūt vismaz vienam mērķim (t.i. vēlamajam gala stāvoklim vai rezultātam), kuru pieņem kā kopējo visi šīs grupas locekļi;
• locekļu grupas esamība, kas tīši strādā kopā, lai sasniegtu visiem svarīgu mērķi.
Organizācija – tā ir grupa cilvēku, kuru darbība tīši tiek koordinēta, lai sasniegtu kopējo mērķi vai mērķus. [18;89]
Sabiedrības iekšējā vide iekļauj sevī šādus elementus: pakalpojumu sniegšana, produkcijas pārdošana, finanses, mārketings, personāla vadība, organizatoriskā struktūra. Iekšējās vides raksturojums sniedz priekšstatu par stiprajām un vājajām darbības pusēm organizācijā, tās iekšējām iespējām.
Iekšējās vides kadru elements aptver tādus procesus kā:
• vadības un darbinieku mijiedarbību;
• kadru, pieņemšanu darbā, apmācību un virzīšanu;
• darba rezultātu novērtēšanu un stimulēšanu;
• attiecību uzturēšanu un veidošanu starp darbiniekiem utml.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
o mērķi, stratēģija, uzdevumi;
o darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
o struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
o organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
o tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/529496

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties