Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:232427
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 65 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    6
  Ievads    6
1.1.  Reklāma: būtība, merķi un uzdevumi    8
1.1.1.  Reklāmas lomas    12
1.1.2.  Reklāmas tipi    13
1.1.3.  Reklāmas klasifikācijas    15
1.2.  Imidža reklāma    20
1.2.1.  Imidža reklāmas koncepcija    26
1.2.2.  Imidža preu veidi    30
1.3.  Drukātā reklāma un tās veidi    34
1.4.  Buklets: veidi un prasības tā izveidošanai    37
1.4.1.  Grafiskā daļa    40
1.4.2.  Informācijas daļa    45
2.1.  SIA "Mara optic" raksturojums    49
2.2.  Objekta un izpētes metodes apraksts    49
2.3.  SIA "Mara optic" kvalitatīvās analīzes pētījums gaita    53
2.3.1.  Dokumentu kvalitatīvās analīzes rezultāti    53
2.3.2.  Fokusa grupas intervijas rezultāti    69
2.4.  Pētījums rezultātu interpretēšana    77
  Secinājumi un priekšlikumi    82
3.  SIA „Mara optic” reklāmas parauga izstrādāšana un izgatavošana    86
3.1.  Projekra idejas izklāsts un pamatojums    86
3.2.  Projeka koncepcija un mērķis    87
3.3.  Projekta mērķgrupas definēšana    89
3.4.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvele    90
3.5.  Plāna realizācijas gaitas apraksts    90
3.6.  Plāna ekonomiskie aprēķini    91
3.7.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    92
  Nobeigums    94
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    95
  Izmantojamo terminu saraksts    101
  Galvojums    104
  Pielikumi    105
  Novērtējums    132
Darba fragmentsAizvērt

3.7. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Secinot par veikto pētījumu datiem, var pieņemt, ka rezultāti no aprakstītā projekta izmantošanas preces SIA „Mara optic” popularizēšanai, būs pozitīvi. Tas var būt nosacīts ar to, ka virzīšanai ir izvēlētas tās metodes, kuras uzskata par efektīgām arī potenciāli klienti.
Sevišķi svarīgi izdarīt akcentu uz to, ka ir nepieciešams rīkot pastāvīgu monitoringu. Viens no vissvarīgākajiem un precīziem reklāmas paziņojuma efektivitātes novērtējumiem ir pārdošanas procenta palielināšana ar reklāmas materiāla izmantošanu. Tā kā uzņēmums jau piedalījās izstādēs bez sadales materiāla izmantošanas, visi dati, pirmajā laikā ir vērts veikt salīdzinājumu ar iepriekšējo pieredzi. Ir nepieciešams novērot, cik lielā mērā tika palielināts pārdošanas procents pēc piedalīšanās izstādēs, un salīdzināt to ar tiem rezultātiem, kuri būs pēc bukleta izmantošanas.
Tādā veidā, efektivitātes novērtēšanas pamatposmi ir:
• Pārdošanu procents līdz reklāmas parauga izmantošanas sākumam.
• Pārdošanu procents reklāmas parauga izmantošanas posmā.
• Pārdošanu procents izmantojamā parauga lietošanas beigās.
Jautājumam par turpmāko perspektīvu. Galvenais mērķa segments, kam ir iespēja ienest maksimālu peļņu, tie ir cilvēki vecumā 25+, kuri pielieto koriģējošo optiku. Taču pamatpeļņa ienāk no citas patērētāju grupas, kurai ir 18-27 gadu vecums. Pirmajos attīstības posmos ir vērts koncentrēties uz to segmentu, ka šobrīd atnes visvairāk peļņas. Pirmkārt, tie ir cilvēki, kas nākotnē var būt koriģējošās optikas klienti un pāriet citā patērētāju grupā. Neraugoties uz to, ka, pēc cenas kategorijas, saulaizsardzības brilles maksā ievērojami zemāk nekā koriģējošā optika, ir vērts koncentrēties tieši uz saulaizsardzības briļļu reklāmu. Galvenais patērētājs ir „jaunatne”, un to ir nepieciešams izmantot. Jaunie cilvēki var kalpot kā bezmaksas reklāmas nesēji. Orientējoties uz jaunatni, mēs guvām „dzīvus nesējus”, viņiem ir vairāk mobilitātes, viņi biežāk ir redzami, tātad, prece iegūst vairāk vizuālus kontaktus ar potenciāliem patērētājiem. Tādai precei ir jābūt redzamā vietā, tikai tad par to runās. Brilles – tā ir prece, par kuras iegādi cilvēki labprāt dalās, lūdz padomu un stāsta. Jaunie cilvēki ir daudz mobilāki, bet, pateicoties sociālo tīklu popularitātei, lietotāji labprāt dalās ar fotogrāfijām, jauniem ieguvumiem. Dalīsies ar jaunumiem, fotogrāfijām, interesantām lapām, pamatdarbība, pavadot laiku sociālajos tīklos. Bet bezgalīgi uzņemošais popularitāti Instagram tikai palīdzes tajā. Preces (briļļu) specifikas un unikalitātes (koka ietvari, kuri ļoti izceļas citu briļļu vidū) dēļ, „sarafāna radio” efekts būs nekavējošs. Vēl jo vairāk, šajā laika periodā (vasaras sezona), vislielākais saulaizsardzības briļļu pārdošanas procents. Tādējādi viena mērķa reklāmas piepūle pareizā laikā spēj dot labus rezultātus. Var skart ne pašu izdevīgāko segmentu, toties vismobilāko un sociāli aktīvāko, kas nākotnē nevis vienkārši spējīgs, bet piesaistīs izdevīgu mērķa segmentu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Mara optic" reklāmas analīze un pilnveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/232427

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties