Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:546981
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 60 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Reklāmas būtības teorētiskā analīze    8
1.1.  Reklāmas jēdziena definējums un būtība    8
1.2.  Reklāmas kanālu ietekme uz zīmola tēlu un atpazīstamību    12
1.3.  Reklāmas kanālu efektivitātes novērtējums mērķauditorijas sasniegšanā    18
1.4.  Reklāmas pielietojuma ētiskie apsvērumi un psiholoģiskie apsvērumi    21
1.5.  Teorētiskās nodaļas secinājumi    24
2.  SIA “AgroCorp” darbības un līdzšinējo reklāmas kanālu raksturojums    27
2.1.  Uzņēmuma darbības un kanālu raksturojums    27
2.2.  Analītiskās nodaļas secinājumi    28
3.  SIA “AgroCorp” reklāmas kanālu izmantošanas novērtējums    29
3.1.  Respondentu anketēšanas rezultāti    29
3.2.  Padziļināto intervijas rezultāti    51
3.3.  Priekšlikumu izstrāde reklāmas kanālu izmantošanas pilnveidošanai    52
3.4.  Empīriskās nodaļas secinājumi    53
  Nobeigums    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    56
  1.pielikums. Aptaujas anketa    64
  2.pielikums. Intervijas veidlapa    67
  3.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma vadītāju    68
  4.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma grāmatvedi    69
  5.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma dārzniecības vadītāju    70
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma aktualitāte
Pētījums par SIA “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls mūsdienu dinamiskajā komercijas vidē, kurā sabiedrības, tehnoloģiju un patērētāju uzvedība mainīgums prasa no uzņēmumiem būt soli priekšā, lai efektīvi sasneigtu savu mērķauditoriju un nodrošinātu konkurētspēju. Ņemot vērā uzņēmuma fokusu uz ilgtspējību un vides aizsardzību, ir būtiski analizēt, kā šīs vērtības tiek komunicētas caur dažādiem reklāmas kanāliem, jo patērētāji arvien vairāk novērtē uzņēmumus, kas ne tikai piedāvā kvalitatīvus produktus, bet arī rūpējas par sociālo un ekoloģisko ietekmi. Patērētāju uzvedības izpēte ir svarīga, lai optimizētu mārketinga budžetu un uzlabotu atdevi no ieguldījumiem, jo patērētāju uzvedība mainās un ir svarīgi izsekot šīm tendencēm un pielāgot reklāmas stratēģijas atbilstoši. Digitālās tehnoloģijas piedāvā jaunas, inovatīvas reklāmas pieejas, kas var ievērojami uzlabot klientu iesaisti un zīmola atpazīstamību. Analizējot SIA "AgroCorp" pašreizējo izmantošanu šajā jomā, var identificēt iespējas efektivitātes uzlabošanai. Turklāt svarīgi ir arī izprast, kā reklāmas kanāli atbilst dažādiem juridiskiem un ētiskiem standartiem, jo īpaši attiecībā uz patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums sniegs ieskatu arī par to, kā uzņēmums pozicionējas salīdzinājumā ar konkurentiem, un identificē iespējas uzlabot tirgus pozīcijas, kas ir būtiski, lai SIA "AgroCorp" varētu veiksmīgāk sasniegt savus mārketinga mērķus, efektīvi komunicēt ar saviem klientiem un veicināt ilgtspējīgu izaugsmi.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties