Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:828755
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 57 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    8
1.1.  Reklāma un tās specifika    8
1.1.1.  Reklāmas būtība    8
1.1.2.  Reklāmas kanāli    10
1.1.3.  Drukātā reklāma    15
1.1.4.  Reklāmas veidi    18
1.1.5.  Imidžreklāmas raksturojums    22
1.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšana    24
1.2.1.  Atpazīstamības veicināšanas būtība    24
1.2.2.  Zīmola atpazīstamības veicināšanas veidi    26
1.2.3.  Zīmola atpazīstamības veicināšana ar reklāmas palīdzību    27
1.3.  Reklāmas dizains un tā elementi    30
1.3.1.  Reklāmas dizaina būtība    30
1.3.2.  Krāsu izmantošana un nozīmes    31
1.3.3.  Teksta izmantošana reklāmā    36
1.4.  Jaunuzņēmums un tā specifika    38
1.5.  SIA „Washbox” raksturojums    40
2.  Pētījums par reklāmas izmantošana jaunuzņēmuma atpazīstamības veicināšanā    43
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    43
2.2.  Pētījuma objekta un norises apraksts    44
2.3.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    45
2.4.  Kontentanalīzes iegūto datu analīze un interpretācija    60
2.5.  Pētījuma datu interpretācija    70
  Secinājumi    75
  Priekšlikumi    77
3.  Reklāma atpazīstamības veicināšanai jaunuzņēmumam SIA „Washbox”    79
3.1.  Projekta idejas izklāsts    79
3.2.  Projekta pamatojums un mērķis    80
3.3.  Projekta mērķauditorija    81
3.4.  Komunikācijas kanālu izvēle    82
3.5.  Radošās idejas konceptuālā izstrāde    83
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts    84
3.7.  Projekta ekonomiskie aprēķini    85
3.8.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    87
  Izmantotās literatūras saraksts    89
  PIELIKUMS    94
  GALVOJUMS    112
  NOVĒRTĒJUMS    113
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc darba izveidošanas autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem:
1. Pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka lielākā daļā reklāmas informācijas tiek nodotas vizuāli un balstītas uz uztveri un redzi, jāatceras, ka katrs cilvēks uz to reaģē, uztver, interpretē un atceras citādi.
2. Neskatoties uz to, ka reklāma ir tikai viens no mārketinga elementiem, ar kuru palīdzību var veidot uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem paņēmieniem, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību.
3. Salīdzinot drukāto reklāmu ar digitālo reklāmu no teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka cilvēka smadzenes drukātājās reklāmās sniegto informāciju spēj uztvert un apstrādāt daudz veiksmīgāk, kā arī emocionālā sasaiste ir daudz spēcīgāka.
4. Autore analizējot teorētiskos materiālos secina, ka vairākumā gadījumu reklāmas fokusējas uz produkta vai pakalpojuma pārdošanu, taču imidžreklāmas ir domātas, lai veidotu uzņēmuma, tā zīmola atpazīstamību, tāpēc tām ir jābūt pārdomātām, lai tās ir grūti aizmirst.
5. Potenciālie klienti uzskata, ka ir būtiski reklamēt ne tikai uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un produktus, bet arī pašu uzņēmumu un tā tēlu.
6. Respondenti uzskata, ka uzņēmuma atpazīstamību visveiksmīgāk veicina uzņēmuma sniegto pakalpojumu un produktu labā kvalitāte un reklāma.
7. Vairākums respondentu uzskata, ka imidžreklāmā, lai viņi to atcerētos un pamanītu ir jāizmanto humors vai atjautīgs, īss teksts.
8. No aptaujā iegūtajām atbildēm, respondenti uzskata, ka billboards reklāmām ir jābūt ar skaistiem attēliem vai fotogrāfijām, spilgtās vai kontrastējošās krāsās un ar atjautīgu, īsu tekstu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −19,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1370063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīstamības veicināšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/828755

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties