Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:231271
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2005.g.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas ekonomikas integrācija makro saimniekošanas sistēmā prasa no uzņēmējiem biznesa vadības instrumentu apgūšanu. Izveidojušās tradicionālās formas un biznesa mehānismi globalizācijas nosacījumos pārcieš noteiktas izmaiņas un turklāt papildinās ar jauniem to veidiem un instrumentiem, kas adekvāti veidojušies.
Viena no svarīgākajām pasaules saimniecības īpatnībām pēdējos desmit gados ir starptautisku ekonomisku sakaru izveidošanās. Starptautiskā tirdzniecība – visvairāk attīstītākā no starptautisko ekonomisko attiecību un starptautisko uzņēmējdarbību formām. Laicīgi jāpamana, jāsaprot un jānovērtē galvenās tendences, veidojošos mehānismus un stratēģijas starptautiskajā biznesā, kā arī efektīvi jāizmanto svarīgākais marketingu uzdevums.
Mūsdienu marketingā pēdējos gados norisa nopietnas izmaiņas, kuras izsauca tirgus, tā orientieru un prasību transformācija, pēdējie sasniegumi zinātnē un tehnikā, sabiedrības sociālajā attīstībā. Daudzas kompānijas – vietējās, kā arī ārzemju, atrodas savas marketinga aktivitātes nopietnas paplašināšanas nepieciešamības priekšā. Lietišķo panākumu nebūs, ja neizināsi tirgus stāvokļa un perspektīvas nianses, tā svarīgākos segmentus, vajadzības un patērētāju pieprasījumu mērķa tirgus ietvaros. Nepieciešams izveidot preci ar nepieciešamajām pieprasījuma īpašībām; ar optimālās cenas starpniecību informēt patērētāju par preces vērtības ideju; atrast prasmīgus starpniekus, lai prece izrādītos plaši pieejama un plaši tiktu parādīta, reklamēt preci tādā veidā, lai patērētāji zinātu par to maksimumu un vēlētos to iegādāties.
Marketinga vadība iekļauj analīzi, plānošanu. Mērķa realizāciju dzīvē, kontroli par veiktajiem pasākumiem jāattiecina uz pircējiem - uz saistītu attiecību nodibināšanu un uzturēšanu, sasniedzot abpusējo izdevīgumu. Rezultātu efektivitāte zināmā mērā atkarīga no pareizu attiecību starp preci un tās cenu nodrošinājuma, pasākumiem tās virzīšanā un izvietojuma tirgū, un potenciāla pieprasījuma.
Marketinga metodes – civilizētas uzņēmējdarbības ekonomiskās kultūras organiskais elements. Marketinga komplekss ieslēdz sevī produkcijas noieta un pakalpojumu organizācijas sistēmu, savstarpējo attiecību ar pircēju pilnveidošanu, aktīvu iedarbību uz pieprasījumu un tirgu kopumā, kā arī konkurences cīņas instrumentus.
Nākotnes kompāniju stratēģiskā prioritāte ir atbildes reakcijas paātrināšana uz preces pielāgošanos un pakalpojumu izmaiņām, informatīvās sistēmas pilnveidošanās, pamatojoties uz pircēju prasībām, un tiekšanās pēc daudz augstākiem kvalitātes standartiem.
Šodien no ražošanas tiek prasīts:
Maksimāli iespējamā adaptācija uz izmainījušos pircēju uzvedību;
Izdzīvošana konkurences apstākļos un Latvijas ekonomikas nestabilitātē.
Marketinga koncepcija, universāli tirgus principu realizācijas paņēmieni nozīmē, ka ir pamats racionālai pētnieciskā, ražošanas un noieta procesu organizācijai, neatkarīgi no uzņēmumu nozares piederības. Galvenie marketinga principi izmantojami praktiski visās komerciālā darba jomās. Līdz ar to, konkrētu marketinga pasākumu izstrādāšana prasa diferencētu pieeju, kas ņem vērā specifiskās vienas vai citas nozares īpatnības.
Daudzi uzņēmumi Latvijā šodien sastopas ar tirgus grūtībām. To vadītāji cīnās par izdzīvošanu mainīgo patērētāju attieksmes un vāju finansu resursu dēļ. Atbilžu meklējumos, uz iepriekš minētajām problēmām, daudzas organizācijas pievēršas marketinga kompleksam. Visātrāk to apgūst patēriņa preču uzņēmumi - ražotāji. Marketings tiem ir izdzīvošanas paņēmiens. Marketinga mērķi ir pieprasījuma veidošana un stimulēšana, pārvaldes pieņemamo lēmumu un uzņēmuma darba plānu pamatojuma nodrošināšana, kā arī pārdošanas apjomu, tirgus daļas un ienākumu palielināšana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/231271

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties