Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:260985
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS    10
1.1.  Galvenās mārketinga funkcijas    10
1.2.  Mārketinga komunikāciju veidi    11
1.3.  Integrētās mārketinga komunikācijas    13
1.4.  Mārketinga komunikāciju efektivitātes veidi un vērtēšanas metodes    27
1.5.  Mārketinga komunikāciju efektivitātes faktori un to pētīšana    34
1.6.  Mārketinga komunikāciju pētījumu problēmas un ētiskie aspekti    37
2.  JĒKABPILS PILSĒTAS UN RAJONA ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    38
2.1.  Jēkabpils rajona ģeogrāfiskais raksturojums    38
2.2.  Iedzīvotāji    39
2.3.  Infrastruktūra    41
2.4.  Uzņēmējdarbība    43
2.5.  Mežsaimniecība un kokapstrāde    46
2.6.  Lauksaimniecība    47
2.7.  Būvniecība    47
2.8.  Tūrisms    48
2.9.  Citas uzņēmējdarbības veidi    49
2.10.  Lielveikali    50
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU EFEKTIVITĀTES IZPĒTE    60
  SECINĀJUMI    76
  PRIEKŠLIKUMI    78
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    79
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Latvijā, tai skaitā arī Jēkabpils pilsētā ir attīstīta tirdzniecība. Lai tirdzniecība noritētu veiksmīgi, katram uzņēmējam ir svarīgi pārzināt mārketinga komunikācijas, to pielietošanu un jāprot izvēlēties pareizos mārketinga komunikāciju līdzekļus.
Starp mārketinga vissvarīgākajām prasmēm ir komunikācija un veicināšana. Komunikācija ir plašāks jēdziens, un tā notiek neatkarīgi no tā, vai tiek plānota vai nē. Pārdevēja apģērbs komunicē, katalogs komunicē, uzņēmuma biroja iekārtojums komunicē — viss tas rada iespaidu un izskaidro aizvien pieaugošo interesi par integrētajām mārketinga komunikācijām (IMC — Integrated Marketing Com¬munications). Uzņēmumiem jāizveido saderīgs kopums no iespaidiem, ko atstāj tā darbinieki, telpas un aktivitātes, ko uzņēmumi veic, lai informētu savas dažādās audiences par sava zīmola nozīmi un tā solījumu. Tas viss sākās, definējot uzņēmuma vērtības un nodrošinot, ka visi uzņē¬muma darbinieki tās saprot un seko tām.
Izmantojot mārketinga komunikācijas, ir svarīgi apzināties un izvērtēt, vai komunikācija ir efektīva, tādēļ autore izvēlējās rakstīt bakalaura darbu, kura tēma ir „Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas”.
Šo tēmu autore izvēlējās, jo pati dzīvo Jēkabpils pilsētā un strādā tirdzniecībā - uzņēmumā, kuram viena no tirdzniecības vietām atrodas Jēkabpils lielveikala telpās.
Darba mērķis: izvērtēt lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas.
Pētījuma objekts ir mārketinga komunikācijas.
Pētījuma priekšmets – mārketinga komunikāciju efektivitāte četros Jēkabpils lielveikalos (Rimi, Mego, Elvi, Supernetto).
Darba uzdevumi ir:
1. Analizēt literatūru par mārketinga komunikācijām un mārketinga komunikāciju efektivitāti
2. Raksturot Jēkabpils rajona un pilsētas uzņēmējdarbības ārējo vidi
3. Raksturot Jēkabpils pilsētas lielveikalus
4. Noteikt mārketinga komunikāciju kāpināšanas iespējas lielveikalos
5. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanai.
Darbā tiek izmantotas dažādas pētīšanas metodes:
1. Teorētisko avotu studēšana
2. Novērošana
3. Aptaujas.
Novērošanas periods – no 2007. gada 01. jūlija līdz 2007. gada 10. oktobrim. Aptaujas periods no 2007. gada 1. septembra līdz 2007. gada 10. oktobrim.
Bakalaura darbs izstrādāts, izmantojot speciālo literatūru, publikācijas periodiskajos izdevumos, Jēkabpils rajona padomes un Jēkabpils pilsētas domes materiālus, kā arī informāciju uzņēmumu mājaslapās.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/260985

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties