Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:386284
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 57 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Sākumskolas skolēna raksturojums pētāmās problēmas skatījumā    8
2.  Rakstīšanas traucējumu analīze speciālajā literatūrā    12
2.1.  Rakstīšanas psihofiziskā struktūra    12
2.2.  Rakstīšanas traucējumu cēloņi un to izpausmes    14
2.3.  Rakstīšanas traucējumu klasifikācija    18
3.  Rakstīšanas traucējumi 2. un 3.klases skolēniem    23
3.1.  Rakstīšanas iemaņu pārbaude un tās veidi    23
3.2.  Koriģējoši attīstošās darbības organizēšana un darba virzieni rakstīšanas traucējumu korekcijā    27
4.  Pedagoģiskie paņēmieni rakstīšanas traucējumu novēršanā    34
4.1.  Fonemātiskās dzirdes, skaņu analīzes un sintēzes iemaņu attīstīšana    34
4.2.  Praktiskais pētījums un iegūto rezultātu analīze    40
  Secinājumi    67
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    69
  Pielikumi    72
Darba fragmentsAizvērt

Rakstīšanas traucējumi visbiežāk sastopami sākumskolas skolēniem. Tie ir problemātiski, jo traucē apgūt mācību programmā paredzēto vielu un var būt par iemeslu nesekmībai. Ir skolotāji, kuri uzskata, ka skolēni nemāk klausīties, ir neuzmanīgi rakstot, ir pavirša attieksme pret mācību darbu. Rakstīšanas traucējumu novēršanā jāstrādā logopēdiem.
Studiju programmas „Skolotājs logopēds” mērķis ir sagatavot skolotāju logopēdu, kas prot izzināt, izprast un palīdzēt bērniem ar runas/valodas attīstības traucējumiem pirmskolas, sākumskolas vecumā, nodrošinot traucējumu mērķtiecīgu korekciju un izglītības pilnvērtīgas apguves iespējas.
No gada uz gadu skolā ienāk un aiziet skolēni „ceļotāji”, kuri nesekmības, daudzo kavējumu dēļ paliek uz otru gadu vai atkal nomaina skolu. Šiem skolēniem nereti vērojami rakstīšanas traucējumi.
Skolā integrējas arī liels skaits krievvalodīgo bērnu. Daļai no viņiem ir logopēdiskas problēmas arī dzimtajā valodā un skolēniem ir nepieciešamība pēc koriģējoši attīstošās darbības.
Lai skolēni sekmīgi apgūtu mācību vielu, neatņemams atbalsts ir vecāki. Diemžēl mūsu trauksmainajā ikdienā vecāki ir tik aizņemti, steidzīgi, ka neatliek laika iedziļināties un ieklausīties pašu bērnos. Tā arī netiek pamanīti runas/valodas attīstības traucējumi un bērns savlaicīgi nesaņem logopēda palīdzību.
Rakstīšanas traucējumu savlaicīga un precīza diagnosticēšana, mērķtiecīga metodisko paņēmienu izvēle to novēršanai, pasargā skolēnus no nevajadzīgiem pārdzīvojumiem un nesekmības.
Tēmu „Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3. klašu skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri” darba autore savam darbam izvēlējās tāpēc, ka vēlējās izzināt rakstīšanas traucējumu rašanās cēloņus, izpausmes un izstrādāt pedagoģiskus paņēmienus rakstīšanas traucējumu novēršanā.

Pētījuma objekts – logopēdijas nodarbības

Pētījuma priekšmets – rakstīšanas traucējumi 2. un 3. klašu skolēniem

Pētījuma mērķis – pētīt rakstīšanas traucējumu novēršanas iespējas 2. un 3. klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri

Hipotēze – 2. un 3. klases skolēnu rakstīšanas traucējumu novēršana būs veiksmīgāka, ja
logopēdijas nodarbībās darbība būs mērķtiecīga un aktīva,
tiks attīstīta fonemātiskā uztvere,
tiks ievērotas vecumposma īpatnības.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1309531
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Rakstīšanas traucējumu novēršana 2. un 3.klases skolēniem ar nepietiekami attīstītu fonemātisko uztveri”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/386284

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties