Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:269748
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 51 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PUSAUDŽU VECUMS DAŽĀDU TEORIJU SKATĪJUMĀ, PUSAUDŽI KOREKCIJAS KLASĒS    8
1.1.  Freida psihoseksuālās attīstības teorija    8
1.2.  H.S.Salivana starpposmu teorija    11
1.3.  Eriksona identitātes teorija    13
1.4.  Ž.Piaže kognitīvā teorija    15
2.  KOREKCIJAS KLAŠU PUSAUDŽU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    19
2.1.  Fiziskās un fizioloģiskās attīstības īpatnības    23
2.2.  Psihiskās attīstības īpatnības    25
2.2.1.  Emocijas, jūtas un griba    27
2.2.2.  Uzmanība, priekšstati un atmiņa    31
2.2.3.  Sajūtas un uztvere    34
2.2.4.  Iztēle un domāšana    35
3.  PRASMJU UN IEMAŅU ATTĪSTĪŠANA CAUR AKTĪVU DARBĪBU    38
3.1.  Prasmju un iemaņu izaugsmes vērtēšana    42
3.2.  Prasmju un iemaņu izaugsmes vērtēšana    43
4.  MĀCĪBU PROGRAMMAS ANALĪZE    45
5.  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS    48
5.1.  Pedagogu viedoklis par korekcijas klašu efektivitāti    48
5.2.  Skolēnu viedoklis par korekcijas klašu darbību    54
  SECINĀJUMI    61
  LITERATŪRAS SARAKSTS    63
  PIELIKUMI    66
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pusaudža vecumposms katra cilvēka dzīvē ir nozīmīgs posms. Tas ir tāpēc, ka šajā laikā tiek ielikts pamats tālākajai dzīvei un kļūst skaidri dzīves mērķi. Šajā attīstības posmā galvenā vēlme ir pašapliecināties. Viens no veidiem, kur pusaudzis šo nepieciešamību var realizēt ir sociālolzinību stundas. Bērni ar īpašām vajadzībām aktīvi darbojoties attīsta un pilnveido savas iemaņas un prasmes dažādās dzīves jomās. Skolotājam ir jābūt radošai personībai, lai spētu piesaistīt pusaudžu uzmanību. Sociālo zinību stundas ir vienas no interesantākajām - šeit var izmantot dažādas mācību metodes un darba formas.
Maģistra darbā izvirzītais mērķi – atklāt mācību motivācijas veidošanas iespējas bērniem ar speciālām vajadzībām sociālo zinību apguves procesā, ir sasniegts. Lai mācību motivācijas veidošanas process noritētu veiksmīgāk, būtu nepieciešams nodrošināt adekvātu materiālo bāzi materiālu papildināšanai un skolotāju sagatavošanai. Pēc iegūtajiem datiem varam secināt, ka izvirzītā hipotēze – ja veiksmīgi tiek izvēlētas mācību darba formas un metodes, tad iegūtās dzīves prasmes var pielietot sadzīvē, ir apstiprinājusies.
1. Tika apzināta pedagoģiskā literatūra par bērniem ar īpašām vajadzībām, darba specifiku korekcijas klašu ietvaros. Diemžēl, ir ļoti maz pieejamu avotu, kur varētu iegūt padziļinātu informāciju par korekcijas klašu darbības specifiku un problēmām.
2. Pētījuma gaitā tika veikts ieskats Z.Freida psihoseksuālās attīstības teorijā, H.S.Salivana starpposmu teorijā, Ē.Eriksona identitātes teorijā un Ž.Piaže kognitīvajā teorijā, kā rezultātā darbā tika atspoguļotas korekcijas klašu pusaudžu attīstības īpatnības un ieteiktas efektīvākās darba formas mācību motivācijas veidošanai, prasmju un iemaņu attīstīšanai. Pētījuma gaitā tika izstrādāti motivācijas veidošanas kritēriji bērniem ar īpašām vajadzībām, kas var noderēt arī jebkuram citam cilvēkam, kas vēlas kaut ko sasniegt. Tos izmantojot praksē pusaudži var optimāli pilnveidot savas prasmes un iemaņas caur aktīvu darbību. Materiāls aprobēts praksē un sevi attaisnojis. To apliecina pētījuma rezultāti.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālo zinību apgūšanas specifika korekcijas klasēs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/269748

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties