Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:581503
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vakara ( maiņu ) vidusskolas Latvijā    6
1.1.  Vakarskolu vieta un loma sabiedrībā    6
1.2.  Vakarskolas Latvijas izglītības sistēmā    8
1.3.  Sociālā pedagoga funkcijas un pamatuzdevumi vispārizglītojošajās vakarskolās    11
2.  Vakara (maiņu) vidusskolas kontingenta sociālpedagoģiskās problēmas    19
2.1.  Madonas vakara un neklātienes vidusskolas skolēnu kontingenta sociālpedagoģiskais raksturojums    19
2.2.  Madonas vakara un neklātienes vidusskolas audzēkņu socializācijas problēmas    29
3.  Sociālā pedagoga darbības plāns sociālo risku mazināšanai Madonas vakara un neklātienes vidusskolā    35
  Nobeigums    42
  Literatūras saraksts    44
  Anotācija    46
  Abstract    47
  Pielikumi    48
  Nr.1 – Anketa audzēkņiem    49
  Nr.2 – Anketa audzēkņiem    50
  Nr.3 – Anketa pedagogiem    53
Darba fragmentsAizvērt

Jauniešu spēju iekļauties sabiedrībā notiekošos procesos, viņu garīgo kultūru ietekmē ģimenes tradīcijas, vērtību orientācija, bet it sevišķi izglītība. Latvijā jauniešus nosacīti var sadalīt vairākās grupās. Liela daļa jauniešu savus turpmākās izaugsmes un labklājības plānus saista ar izglītības ieguvi. Turpretī daļa pusaudžu pārtrauc mācības, neiegūstot pat pamatizglītību, vai arī neturpina mācības pēc obligātās pamatskolas beigšanas. Katrs izglītības pakāpes posms ir nozīmīgs un svarīgs topošās jaunatnes potenciālā attīstībā. Tieši vidējā izglītība nodrošina pamatu, uz kura balstoties jauniešiem būtu iespējas sevi izglītot tālāk, attīstot savas spējas un prasmes, vieglāk atrast vietu darba tirgū. Turpretī jauniešiem, kuriem ir zems izglītības līmenis, atrast savu vietu sabiedrībā ir grūtāk, viņi biežāk nonāk saskarsmē ar likumpārkāpējiem, alkoholisko dzērienu un narkotiku lietotājiem. [6; 30]
Austrāliešu pedagogs M. Balsons uzskata, ka mūsdienās stāvokli sarežģī daudzi tūkstoši jaunieši, kuri ir bezdarbnieki un jūt, ka viņus atraida skola, sabiedrība, ekonomika vai viņu pašu mājas. Šo iemeslu dēļ jaunieši vēršas pret sabiedrību un tiecas atriebties tās locekļiem. Skolotājiem jāmeklē veidi, lai bērni skolā iegūtu nozīmīgu un vispusīgu pieredzi, kas būtu pretrunā ar skolēnu pilnīgo neticību savām spējām, ar viņu nevērtības izjūtu un negatīvo priekšstatu pašiem par sevi. [3 ; 67]
Mūsdienās katram jaunietim ir tiesības izvēlēties sev piemērotu izglītības iestādi, kas apmierinātu viņa vajadzības un vēlmes. Vakara ( maiņu) vidusskolas ir to izglītības iestāžu vidū, kur jaunieši var iegūt izglītību un rast pedagogu atbalstu savu problēmu risināšanai. Par to, ka cilvēki tiecas pēc izglītības, liecina vakara ( maiņu ) vidusskolu statistika.
Saskaņā ar Izglītības un zinātnes ministrijas rīcībā esošajiem statistikas datiem, 2004./2005.m.g. Latvijā mācības tika uzsāktas: 1026 (1044 - 2003./04.m.g.) vispārizglītojošajās izglītības iestādēs un speciālajās skolās, t.sk.: 34 vakara (maiņu) vidusskolās.
Vispārizglītojošajās (dienas) un speciālajās izglītības iestādēs 2004./05.m.g. mācības uzsāka: 300667 izglītojamie, no tiem
10.-12. klasēs - 57701, t.sk. 10.klasē 20529 (21016-2003./04.m.g.)
12.klasē 17455 (14309 – 2003./04. m.g)
Vispārizglītojošajās vakara izglītības iestādēs mācības uzsāka 14966 izglītojamie (14869 – 2003./04.m.g.). [ 23 ]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −37,09 €
Materiālu komplekts Nr. 1128349
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālpedagoģiskā darbība sociālo risku mazināšanai Madonas vakara un neklātienes vidusskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/581503

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties