Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:274411
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rezumējums    3
  Abstract    3
  Ievads    4
1.  Tradicionālais mārketings    6
1.1.  Tradicionālā mārketinga metodes un instrumenti    6
1.2.  Tradicionālā mārketinga novērtējums    9
2.  Netradicionālais mārketings    11
3.  Mutvārdu mārketinga būtība    13
3.1.  Mutvārdu mārketinga skaidrojums    13
3.1.1.  Mutvārdu mārketinga priekšrocības    15
3.1.2.  Mutvārdu mārketinga trūkumi    16
3.2.  Mutvārdu mārketinga metodes un instrumenti    16
3.3.  Mutvārdu mārketinga novērtējums    19
4.  Metode    21
5.  „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” gadījuma apraksts    23
6.  „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” gadījuma apraksts    26
7.  Rezultāti    29
7.1.  Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” mērķauditorijas aptaujas rezultāti    29
7.2.  Uzņēmuma „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultāti    32
8.  Diskusija    36
8.1.  Ekspertu skatījums uz mutvārdu mārketingu un tā pielietojumu Latvijā    36
8.2.  „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” analīze    40
8.3.  „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” analīze    44
8.4.  Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze    49
8.5.  Uzņēmuma „Bite Latvija” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze    53
8.6.  Kampaņu „Smukais, Labais, Gudrais” un „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” salīdzinājums    59
9.  Secinājumi    62
  Ieteikumi    64
  Nobeigums    65
  Literatūras saraksts    66
  Pielikumi    71
Darba fragmentsAizvērt

9. SECINĀJUMI
1. Lai arī ir izpētīts, ka tikai apmēram 40 procentu reklāmu sasniedz mērķauditorijas, kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” un „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” pierāda, ka Latvijā tradicionālā reklāma joprojām darbojas sekmīgi, jo abu kampaņu tradicionālās metodes aptaujātā mērķauditorija bija pamanījusi un novērtēja pozitīvi.
2. Par vienu no kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” galvenajām priekšrocībām uzskatāma jau iepriekš uzsāktā „OKartes” stratēģija, kas ļāva izmantot iepriekš lietotas un pārbaudītas krāsas, ziņojuma specifiku un kanālus. Reklāmā izmantotās krāsas un tēli bijuši vieni no aspektiem, kas ļāva mērķauditorijai atpazīt reklāmu un tās sniedzēju.
3. Par vienu no kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” trūkumiem var uzskatīt sākotnēji nepareizi novērtētu mērķauditoriju, virzot komunikāciju vairāk kreatīvu nevis informatīvu, kas varētu būt viens no iemesliem, kas atstāja iespaidu uz kampaņas rezultātiem.
4. Mutvārdu mārketings Latvijā ir tikai veidošanās stadijā, tāpēc kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” laikā bija novērojami vairāki trūkumi, piemēram, nav izstrādāti kritēriji kampaņas novērtēšanai, kas ļautu izmērīt pielietoto metožu efektivitāti.
5. Par vienu no kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” veiksmes faktoriem uzskatāma kampaņas ziņojuma transformācija no kreatīvā uz informatīvo, novērojot mērķauditorijas reakciju uz reklāmām.
6. Iespējams, tieši netradicionālā mārketinga izmantojums uzskatāms par „Bite Latvija” realizēto kampaņu priekšrocību, jo konkurentu reklāmās pārsvarā izmantotas tikai tradicionālās metodes, un mutvārdu mārketings ir veids, kā pārsteigt patērētājus ar atšķirīgām reklāmas metodēm.
7. Respondentu atbildēs par interesantākajām un pamanītākajām reklāmām kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” ietvaros dominē tradicionālās reklāmas, līdz ar to šajā kampaņā mutvārdu mārketings pazūd uz tradicionālo mediju fona. Tā kā mutvārdu mārketinga aktivitāti pamanījuši tikai 24 procenti respondentu, tā izmantojums nav sasniedzis iepriekš izvirzīto mutvārdu mārketinga pielietošanas mērķi – sasniegt plašāku mērķauditorijas pārklājumu.
8. Lai gan uzņēmums „Bite Latvija” Latvijas tirgū ir ienācis salīdzinoši nesen, tā zīmolu atpazīst vienlīdz liels respondentu skaits, kā uzņēmumu „LMT”, līdz ar to abu uzņēmumu atpazīstamība ir līdzvērtīga, kas var liecināt, ka uzņēmums „Bite Latvija” izmanto zīmola ieviešanas stratēģiju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mutvārdu mārketings kā tradicionālā mārketinga alternatīva”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/274411

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties