Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:696711
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Mazā biznesa nozīme ekonomikā    7
1.2.  Mazo uzņēmumu priekšrocības    9
1.3.  Mazo uzņēmuma attīstība Latvijā    12
1.3.1.  Galvenās MVU attīstības problēmas Latvijā    12
1.3.2.  Latvijas uzņēmējdarbības vides SVID analīze    17
1.3.3.  MVU atbalsta politikas pamatprincipi, mērķi un rīcības virzieni    24
1.3.4.  MVU atbalsta sistēma    29
2.  Teorētiskā daļa    35
2.1.  Uzņēmējdarbības vide    35
2.1.1.  Uzņēmējdarbības vidi ietekmējošie faktori    35
2.1.2.  Uzņēmējdarbības vides pilnveidošana    42
2.2.  Uzņēmējdarbības finansēšana un finansēšanas avotu raksturojums    44
2.3.  Uzņēmuma mārketinga problēmas    56
2.4.  Kvalitātes vadības sistēmas jēdziens    60
3.  Zinātniski praktiskā daļa    62
3.1.  SIA”SELVI” uzņēmējdarbības vide    62
3.1.1.  SIA”SELVI” īss raksturojums    62
3.2.1.  SIA”SELVI” darbības efektivitāte    64
3.3.2.  SIA”SELVI” finanšu analīze un kredītspēja    68
3.2.  „Word of mouth” mārketinga pielietošana    74
3.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA”SELVI”    77
3.3.1.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas process    77
3.3.2.  SIA”SELVI” ieguvumi no kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas    82
  Secinājumi    84
  Bibliogrāfiskais saraksts    87
Darba fragmentsAizvērt

Ikvienas stabilas ekonomikas priekšplānā ir mazais un vidējais uzņēmējs, jo tas gādā par sociālo stabilitāti valstī un ienes lielākos nodokļu ieņēmumus valsts kasē. Mazo uzņēmumu attīstība jebkurā no valstīm ir garants, ka valstī būs iespējams ilgstošs progress.
Tirgus attiecību attīstībai Latvijā pašreizējā posmā ir nepieciešami mazās un vidējās uzņēmējdarbības aktivizācija. Ņemot vērā starptautisko praksi, mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) parādīšanās un izaugsme apliecina tirgus vides formēšanos.
Latvijā galvenās problēmas, kas kavē mazo un vidējo uzņēmumu attīstību, ir nepietiekošie finanšu resursi uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai, ierobežotās iespējas saņemt kredītus un kredītu garantijas, informācijas trūkums par tirgiem, iespējamiem sadarbības partneriem, zināšanu trūkums menedžmentā un mārketingā, uzņēmējdarbību ne pārāk veicinošā nodokļu sistēma un nodokļu administrēšana.
Maģistra darba pētījuma objekts – Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attīstības problēmas un šo problēmu risinājuma veidi.
Maģistra darba mērķis – noteikt galvenās uzņēmējdarbības attīstības problēmas Latvijā, noteikt to risināšanas metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazo uzņēmumu attīstības problēmas Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/696711

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties