Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:976675
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Abstract    5
  Ievads    5
1.  Personības vajadzības    7
1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
1.2.  Teorijas    9
2.  Motivācijas raksturojums    11
3.  Pacienta un māsas saskarsme    13
4.  Pacienta un māsas komunikācija    14
5.  Cilvēka novecošana    16
5.1.  Normāla novecošana    16
5.2.  Novecošanas veidi    17
6.  Pētījuma empīriskā daļa    19
6.1.  Pētījuma materiāls un metode    19
6.2.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    35
  Izmantotās literatūras un izziņas avotu saraksts    36
  Pielikums    37
Darba fragmentsAizvērt

Respondenti tika infomēti, ka dalība pētījumā ir brīvprātīga, atteikšanās neietekmēja klientu aprūpi, kā arī tiek garantēta anonimitāte.
Viena no iecienītākajām datu ieguves metodēm ir aptauja, jo tas ir samērā lēts un ātrs veids, kā iegūt datus no liela respondentu skaita. Anketēšana ir sistemātiska datu vākšana no indivīdiem, uzdodot viņiem jautājumus. Aptaujas biežāk tiek izmantotas kvantitatīvajos pētījumos, lai gan tās var izmantot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos pētījumos. Aptaujas tiek veidotas, lai iegūtu „lietu pašreizējā stāvokļa momentuzņēmumu”. (Mārtinsone, 2011).
Aptaujas var iedalīt pēc aptaujas formas (mutiskās/rakstiskās), pēc distances starp pētamo un pētnieku (klātienes/neklātienes), aptaujas procedūras (individuālās/grupveida), jautājumu formas (atvērtie/slēgtie/daļēji atvērtie), un pēc iegūstamās informācijas satura (demogrāfiskā informācija/ informācija par pētāmā uzvedību, zināšanām, attieksmēm, nolūkiem vai gaidām). (Mārtinsone, 2011).
Autore savā pētījumā izmanto rakstveida anketu, kur respondenti paši fiksē atbildes uz jautājumiem atbilžu lapā. Anketēšana notika neklātienē un individuāli, māsām ērtā laikā un ierastos apstākļos – darba vietā. Anketā bija slēgtie jautājumi. Tika izmantota arī demogrāfiskā informācija, informācija par attieksmēm, nolūkiem vai gaidām. (Mārtinsone, 2011).
Pētījuma anketā tika iekļauti 18 jautājumi, un 3 jautājumi sociāli demogrāfiskās informācijas izzināšanai – dzimums, vecums, darba stāžs specialitātē. (sk. 1. pielikums). Kopumā tika ievāktas 33 anketas, no kurām derīga analizēšanai tika atzīta 31. Divas no saņemtajām anketām bija aizpildītas neatbilstoši prasībām. Datu analīzei tika izmantota Microsoft Excel 2010 programma, iegūtie rezultāti attēloti procentuāli apļveida diagrammās.
Pētījumā iestaistītās māsas bija vecuma diapazonā no 38 gadiem līdz vairāk kā 58 gadiem. Ar darba stāžu specialitātē no 1 gada līdz 20 un vairāk gadiem. No respondentu skaita 30 bija sievietes un 1 vīrietis.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Māsas motivācija izvēlēties darba vietu sociālās aprūpes centrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/976675

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties