Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:914913
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Klientu apkalpošana    5
1.1.  Klientu apkalpošanas pamatprincipi    5
1.2.  Klientu apkalpošanas kvalitātes rādītāji    7
1.3.  Klientu apkalpošanai nepieciešamās prasmes    9
1.4.  Problēmas klientu apkalpošanā, biežākās kļūdas darbā ar klientiem    11
1.5.  Anketēšana kā klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas metode    13
2.  Uzņēmuma SIA ’’Nodus’’ raksturojums    16
2.1.  Organizatoriskā struktūra    17
2.2.  SIA ‘’Nodus’’ darbības analīze    18
2.3.  SIA „Nodus” klientu vēlmju apmierināšana    19
3.  Mārketinga loma uzņēmumā SIA ‘’Nodus’’    20
3.1.  Uzņēmuma Mārketinga iekšējā vide    20
3.2.  Uzņēmuma mārketinga ārējā vide    22
4.  Klientu apkalpošanas izvērtējums uzņēmumā SIA „Nodus”    25
4.1.  SIA „Nodus” izmantotās metodes klientu apkalpošanas novērtēšanai un uzlabošanai    25
4.2.  SIA „Nodus” klientu aptaujas rezultātu analīze    25
4.3.  Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas iespējas    33
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    39
  PIELIKUMS    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Balstoties uz kvalifikācijas darbā izvirzīto mērķi un uzdevumiem, autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Klientu apkalpošanā ir svarīgas trīs būtiskas lietas - attieksme, uzvedība un profesionālā kompetence. Ja iztrūkst viena no šīm kompetencēm, bet pārējās divas būs perfekti izpildītas, klientu apkalpošana tomēr nedos vēlamo rezultātu.
2. Klientu apkalpošanas darbā būtu jāsāk ar attieksmes veidošanu. „Jāiedzīvina būtiskākā lieta- visa pamatā ir klients.”
3. Klientu apkalpošanas darbiniekam ļoti svarīgi apzināties, ka klients ir jāapkalpo un jāapmierina tādā līmenī, lai viņš labprāt vēlētos atgriezties iestādē.
4. Prasmīgs uzņēmējs, kurš saprot ko vēlas panākt no saviem darbiniekiem, sniegs iespējas darbiniekiem mācīties un attīstīties, novērtēs cilvēku ieguldījumu. Līdz ar to radot darbiniekiem apmierinātību ar darbu, var panākt labākus rezultātus.
5. Sabiedriskam un aktīvam darbiniekam, kuram ir labas pārliecināšanas spējas, nenoliedzami būs vieglāk panākt to, lai klients paliek apmierināts un iestāde neciestu zaudējumus. Nereti šķietami neatrisināmai problēmai iespējams atrast veiksmīgu risinājumu. Darbinieks ar takta izjūtu un spēju izjust cilvēka dvēseles stāvokli varēs veiksmīgi risināt klientu vajadzības un problēmas.
6. Mūsdienās anketēšana ir kļuvusi par vienu no izplatītākajām informācijas iegūšanas metodēm.
7. Ja anketēšana tiek veikta profesionāli, ar precīzi noformulētu pētījuma mērķi, pareizi sastādītiem jautājumiem un pilnvērtīgu analīzi, tad šādā ceļā var iegūt pietiekami precīzus rezultātus. Ļoti daudz kas ir atkarīgs arī no paša anketēšanas procesa profesionalitātes.
8. Mūsdienās par klientu apkalpošanas uzlabošanu domā ikviens uzņēmums. Kvalificēti, motivēti un atbildīgi darbinieki ir ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa. Sarunājoties ar uzņēmuma vadību un darbiniekiem, autore secina, ka par klientu apkalpošanas uzlabošanu tiek domāts arī šajā uzņēmumā.
9. No aptaujas rezultātiem autore secina, ka SIA „Nodus” klienti būtībā ir apmierināti ar SIA „Nodus” klientu apkalpošanas kvalitāti. Respondenti SIA „Nodus” kā iestādi klientu apkalpošanas jomā vērtē kā vienu no sakārtotākajām, tikai nedaudziem ir negatīvs viedoklis.
10. Klientu apkalpošanas darbinieki SIA „Nodus” ir diezgan noslogoti, dažkārt klienti ir spiesti stāvēt rindās pakalpojuma saņemšanai. Tāpēc informācijas saņemšanai klientam tiek nodrošināta e-pasta komunikācija.

Priekšlikumi
1. Papildināt informācijas stendu ar drukātajiem materiāliem par SIA „Nodus” piedāvātajām akcijas precēm, pakalpojumiem un to cenām.
2. Intensīvāk reklamēt uzņēmumu masu medijos. Pašlaik reklāma ir nepietiekoša.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas izvērtējums SIA "Nodus" Vecpiebalgas reģionā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/914913

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties