Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:131866
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBA    9
1.1.  Sistēmu integrācijas metodes    9
1.1.1.  Point-to-Point integrācijas metode    10
1.1.2.  Vertikālā sistēmu integrācijas metode    10
1.1.3.  Zvaigznes tipa sistēmu integrācijas metode    11
1.1.4.  Horizontālā integrācijas metode    12
1.2.  Sistēmu integrācijas piegādātāja/kompānijas izvēle    13
1.2.1.  Sistēmas prasību definēšana    13
1.2.2.  Uzņēmuma partneru novērtēšana    14
1.3.  Sistēmu integrators un tā loma    15
1.3.1.  Sistēmu integratora atbildības    15
1.4.  Sistēmu integrācijas testēšanas vadlīnijas    16
1.4.1.  Sistēmu integrācijas testa plāna soļi    16
2.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS PROCESS    19
2.1.  Zema līmeņa integrācijas procesa septiņi soļi    19
2.1.1.  Galveno prasību izklāste    20
2.1.2.  Darbību analīze    20
2.1.3.  Programmatūru infrastruktūras dizainēšana    20
2.1.4.  Pārvaldības plāna izstrāde    21
2.1.5.  Sistēmas integrācijas projektējums    22
2.1.6.  Risinājuma ieviešana    22
2.1.7.  Sistēmas uzturēšanas pārbaudes    23
2.2.  IT sistēmu integrācija no uzņēmējdarbības skatapunkta    23
2.2.1.  Biznesa ieguvumi no sistēmu integrācijas    24
2.2.2.  Informācijas sistēmu tipi    24
2.2.3.  Operētājsistēmu tipi    26
3.  SISTĒMU INTEGRĀCIJAS NOZĪMĪGUMS    29
3.1.  Lietu interneta integrācijas    30
3.2.  ERP sistēmu integrācija    32
4.  IT SISTĒMU DZĪVESCIKLS UN TĀ IETVEROŠIE PROCESI    34
4.1.  Sistēmu dzīvescikla fāzes    34
4.1.1.  Sistēmu izpēte    37
4.1.2.  Analīze    38
4.1.3.  Konstruēšana    38
4.1.4.  Vides    39
4.1.5.  Testēšana    39
4.1.6.  Apmācība un pāreja    40
4.1.7.  Operācijas un uzturēšana    40
4.1.8.  Novērtēšana un atbrīvošanās    41
5.  NEVIENDABĪGUMS IT SFĒRAS IETVAROS    42
5.1.  SAP NEVIENDABĪGU SISTĒMU KOPĒŠANA    43
5.1.1.  Rīki, kas iesaistīti standarta SAP sistēmu migrācijas procesā    44
5.1.2.  Vadlīnijas un plānošana migrācijas procesam    45
5.1.3.  AWS Servera Migrācijas Pakalpojums (AWS SMS)    46
6.  SAP HANA SISTĒMAS INTEGRĀCIJA IT UZŅĒMUMĀ    48
6.1.  Vadlīniju izstrāde    49
6.2.  Aptauja par SAP HANA pēc integrācijas procesa    54
6.2.1.  Aptaujas pirmās daļas rezultāti    54
6.2.2.  Aptaujas otrās daļas rezultāti    62
  SECINĀJUMI    81
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    84
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis bija tieši pārliecināties vai pētāmā sistēma spēj realizēt attiecīgās funkcijas, ko mēs arī apstriprinājām no aptaujas otrās daļas atbildēm.
Vēl viena no tendecēm bija, ka funkcijas tiek nodrošinātas, bet izmaksas varētu būt ievērojamas sakarā ar SAP produktu popularitāti un pieprasījumu pēc tās. Šo nevar noliegt, jo SAP tik tiešām ir viens no līderiem IT produktu piedāvājumos, kas noteikti korelēsies ar augstām licenču cenām, bet jāpiemin fakts, ka ja cenas ir augstas, tas bieži vien norāda uz to, ka pērkamais produkts ir kvalitatīvs un spēs sniegt kompānijai nepieciešamās biznesa iespējas.
Dažos no jautājumiem darbinieki atzīmēja, ka tiem nav komentāra vai grūti atbildēt, kas ir pieņemami, jo katrs individuālais darbinieks visbiežāk saskaras tikai ar dažām no pieejamajām funkcijām savu pienākumu ietvaros, tāpēc mēs ieguvām atbildes tikai no tiem darbiniekiem, kas praksē ir saskārušies ar apgalvojumā minētajiem artefaktiem.
Jautājumos, kas tika saistīti ar ārējiem datu avotiem un datu noliktavām, tika pieminēts kompānijas klients Valsts Ieņēmumu Dienests (VID). No atbildēm varam spriest, ka šis klients ir apmierināts ar SAP HANA un tas veiksmīgi integrējas ar VID mērķiem, kas ir datu apstrāde, analītika un transformācijas.
No atbildēm bija arī viens negatīvs komentārs par SAP HANA, kur darbinieks uzskata, ka SAP HANA ir sliktākais modelēšanas rīks no pieejamiem (MS SQL vai HeidySQL). Šādu atbildi noteikti varam ņemt vērā, jo katram darbiniekam ir savi individuāli uzskati, bet noteikti jāpiemin, ka šāds negatīvs komentārs parādijās tikai vienu reizi. Iespējams šī darbinieka iepriekšējās darba pieredzēs, strādājot ar citām sistēmam, bija produktīvākas nekā ar SAP HANA.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties