Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805303
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Zinātnieku atziņas par jauniešu vecumposma attīstības likumsakarībām un kustību atmiņas sekmēšanu    5
1.1.  Jauniešu attīstības raksturojums    5
1.2.  Jauniešu atmiņas un kustību atmiņas sekmēšanas psiholoģiskie pamati    9
1.3.  Dejas apguve kustību atmiņas sekmēšanas veicināšanai    13
2.  Jauniešu kustību atmiņas sekmēšanas izpēte deju nodarbībās    22
2.1.  Pētījuma raksturojums    22
2.2.  Attīstības vingrinājumu sistēma deju nodarbībās    23
2.3.  Vērojumu rezultātu analīze    28
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    31
  Pielikums    33
Darba fragmentsAizvērt

Zēnu vidū vislabākais veids, kā apgūt vielu, ir pēc loģiskā paņēmiena, grupēšanu pēc būtiskām pazīmēm, informācijas iekļaušanu augstākās pakāpes jēdzienu un vērtējumu sistēmās. Meitenēm vienlīdz labi patīk gan loģiskais iegaumēšanas veids, gan mehāniskais informācijas grupēšana pēc formālām pazīmēm — pēc secības telpā un laikā, ārējās līdzības vai kontrasta. Loģiskā iegaumēšana ir daudz labāka par mehānisko, jo tā neprasa lielu gribas piepūli un neaizņem daudz laika. Bet galvenais labas atmiņas uzlabošanas veids ir loģiskās un mehāniskās atmiņas apvienošana, ko, kā redzams, prot izdarīt ļoti labi meitenes. Bet gandrīz viena ceturtā daļa meiteņu tas ir 22% mācās visu pēc mehāniskās iegaumēšanas galējības- iekalšanas galvā, kamēr zēniem šis veids ir populārs 11% gadījumu, uz pusi mazāk nekā meitenēm.

Secinājumi
Jauniešu kustību atmiņas sekmēšanu individualizētā apguves procesā nosaka savstarpēji saistīti pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi: interese par darāmo, jauniešu fiziskās un psihiskās individuālās īpatnības, vajadzība pēc pašizteikšanās un emocionālā pārdzīvojuma.
Mērķtiecīgi organizētā apguves procesā, regulāri izpildot kustību atmiņas sekmēšanas vingrinājumus, attīstās jauniešu vispārējās spējas: – uzmanības koncentrēšana un noturība, vizuālā uzmanība un orientēšanās, plašā telpiskā uztvere, vizuālā atmiņa, domāšana; speciālās psihofizioloģiskās spējas - reakcijas ātrums, sensomotorā koordinācija, roku kustību ātrums un precizitāte, ritma un tempa izjūta.
Deju nodarbības procesā veidojas sakarība - sekmējot jauniešu kustību atmiņu attīstās speciālās psihofizioloģiskās un vispārējās spējas, kas sevī ietver atmiņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties