Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:648760
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Anotation    3
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par vadības stiliem    6
1.1.  Vadības stilu raksturojums    6
1.2.  Vadības stils TDA “Vidzeme”    6
1.3.  Audzināšanas principi Dz. Rubenes deju nodarbībās   
2.  Dzidras Rubenes darbības raksturojums TDA “Vidzeme”   
2.1.  Dz. Rubenes darbības raksturojums deju kolektīva dalībnieku vērtējumā   
2.2.  Pedagoģisko principu pārņemšana   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
  Pielikums   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Mūsdienu sabiedrībā par aktuālu kļuvusi problēma, kā saglabāt un nodot nākamajām paaudzēm Latvijas un katra konkrētā novada kultūras vērtības.
Latvijas Valsts prezidente uzrunā Doma laukumā 1999.gada 18. novembrī atzina, ka: ‘’Mūsu valsts lielākā bagātība ir mūsu tauta, bet, lai pilnībā attīstītos tās spējas un radošie spēki, tautai ir nepieciešama ticība sev pašai. Ticība sev, savai taisnībai, savai nākotnei.’’.[ ]
Vistiešākā mērā tas attiecas uz mazpilsētu deju kolektīvu vadītāju darbību –vadītāja radošo spēju attīstība, kas notiek saistībā ar kultūrvides vērtībām, liek būt piederīgiem savai videi. Tas rada drošības izjūtu, rosina censties un gūt panākumus.
Mākslas pedagoģijas attīstības pirmsākumi iezīmējas 20.gadsimta sākumā ar N. Dauges pedagoģiskajām idejām. Dejas pedagoģijas zinātņu nozare kā pedagoģijas zinātnes apakšnozare veidojas 20.gadsimta beigās. Tāpēc nepieciešams apzināt izcilo deju kolektīvu vadītāju darbību, kuri strādājot konkrētos novados, vadot neskaitāmus deju kolektīvus , izstrādāja unikālus pedagoģiskos paņēmienus dejotāju meistarības pilnveidei. Viena no tādām ir Madonas deju kolektīvu vadītāja Dzidra Rubene.
Ir daudz materiālu par Dzidru Rubeni, taču nav neviena apkopojoša materiāla, kurā varētu atrast kopīgu informāciju par viņas pedagoģisko, māksliniecisko darbību, viņas talantīgākajiem audzēkņiem un audzēkņu atmiņām.
Mērķis
Izpētīt Dzidras Rubenes ieguldījumu dejas pedagoģijas attīstībā.
Uzdevumi
1. Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par vadības stiliem.
2. Noteikt Dz. Rubenes vadības stilu TDA “Vidzeme”.
3. Apkopot deju kolektīva dalībnieku vērtējumu.
4. Analizēt Dz. Rubenes pedagoģiskos principus.
5. Apkopot Dz. Rubenes pielietotos audzināšanas principus deju nodarbībās

Pētījuma metodes - teorētiskās: dokumentu analīze, empīriskā - intervijas

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −17,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1127047
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Deju skolotājas Dzidras Rubenes ieguldījums dejas pedagoģijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/648760

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties