Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:397237
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Iekšējās komunikācijas teorētiskās nostādnes    9
1.1.  Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas uzdevumi un funkcijas    16
1.3.  Iekšējās komunikācijas kanāli, instrumenti    18
2.  Darbinieku lojalitātes teorētiskie aspekti    25
2.1.  Lojalitātes jēdziens    25
2.2.  Darbinieku lojalitāte uzņēmumam    31
2.3.  Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus    33
3.  AS „Swedbank” raksturojums    38
3.1.  AS „Swedbank” darbības raksturojums un struktūra    40
3.2.  AS „Swedbank” iekšējās komunikācijas veidošanas principi un instrumenti    42
4.  Iekšējās komunikācijas instrumentu pilnveidošanas iespējas AS „Swedbank” darbinieku lojalitātes veidošanā    62
  Secinājumi    66
  Priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  PIELIKUMI    72
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. AS „Swedbank” ir finanšu organizācija, kuras servisa kvalitāti garantē profesionāli un kvalificēti darbinieki. Organizētais ikdienas darbs un veiksmīgā bankas struktūrvienību sadarbība ir pamats veiksmīgai iekšējai komunikācijai.
2. AS „Swedbank” Tukuma filiāles vadība ir atvērta, ar iniciatīvu piedāvājumu jauniem priekšlikumiem un pozitīvām pārmaiņām.
3. Viens no aspektiem veiksmīga mikroklimata veidošanai ir uzņēmuma iekšējā komunikācija. AS „Swedbank ”Tukuma filiāles kolektīvs ir ļoti saliedēts, draudzīgs un atsaucīgs, neviens darbinieks neatteiks palīdzēt otram.
4. Sapulces ir labākais veids kā apmainīties ar informāciju un būt kopā vienā laikā, darbinieki ir aktīvāki ar ideju un plānu ģenerēšanu, kā rezultātā rodas vairāk priekšlikumi.
5. Pārrunas veicina savstarpējo sapratni, kā arī uzlabo iekšējo komunikāciju, ja ne visa uzņēmuma ietvaros, tad noteikti kolektīvā kopumā.
6. Darba autore uzskata, ka bankā pastāv ļoti laba saikne starp vadību un darbiniekiem. Darbiniekiem ir skaidrs bankas kopējais mērķis un bankas darbinieki apzinās, cik svarīga ir pašatdeve mērķu sasniegšanā.
7. Pareiza uzdevumu deleģēšana darbiniekiem ir motivējošs pasākums kolektīva sekmīgai iekšējai komunikācijai un to pilnveidošana sniedz darbiniekiem pārliecību, drošību un vēlmi iesaistīties jaunos projektos.
8. Darbinieka vidējais darba stāžs AS „Swedbank” Tukuma filiālē ir desmit gadi, līdz ar to var secināt, ka lojalitāte ir pietiekami augstā līmenī.
9. Tukuma filiāles darbinieki ir zinoši un kompetenti bankas pakalpojumos un piedāvājumos, jo arī ārpus bankas notiek nepārtraukta komunicēšanās gan draugiem, gan radiem, gan paziņām, tuviniekiem, kolēģiem, kaimiņiem. Tas ir būtisks saziņas līdzeklis, neizsmeļams informācijas avots.
10. Darba autore uzskata, ka AS „Swedbank” Tukuma filiālē tiek pielietoti pietiekami daudz iekšējās komunikācijas instrumenti, kā, piemēram, bankas iekšējā avīze. Bankas iekšējā uzņēmuma avīze ir ne tik vien nozīmīgs un efektīvs informācijas nodošanas un informācijas avots darbiniekiem, bet arī veicina darbinieku lojalitāti uzņēmumam.
11. Pasākumu organizēšana ir viens no efektīgākajiem sabiedrisko attiecību elementiem, jo maksimāli spēj sasniegt mērķauditoriju, līdz ar to radot spēcīgas emocionālās izjūtas un veidojot piederības sajūtu noteiktai sabiedrības grupai, kā arī cilvēkiem rodas lielāks ticamības faktors.

Priekšlikumi
1. Komunikācijas uzlabošanai, kolektīvam vismaz reizi nedēļā jādalās idejās ar kolēģiem no citām filiālēm un struktūrvienībām, kā arī labprāt jāpieņem padomus un ierosinājumus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējā komunikācija kā darbinieku lojalitātes veicināšanas faktors”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397237

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties