Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:309325
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 47 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  Motivācija un tās nozīme uzņēmējdarbībā    13
1.1.  Motivācijas jēdziens un tās būtība    13
1.2.  Darba motivēšanas teorijas    18
1.2.1.  Satura motivēšanas teorijas    20
1.2.2.  Norišu motivēšanas teorijas    28
1.2.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    31
1.2.4.  Monetārais un nemonetārais atalgojums    33
1.3.  Pirmās nodaļas secinājumi    36
2.  A/S "PrivatBank" darbība un tās raksturojums    37
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    37
2.2.  Uzņēmuma attīstības vēsture    39
2.3.  Produktu un pakalpojumu klāsts    40
2.4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    44
2.5.  Organizācijas iekšējā kultūra, korporatīvās ētikas kodekss un uzņēmuma darbības plānošana    45
2.8.  Darba samaksas sistēma uzņēmumā    47
2.9.  Uzņēmuma iekšējās vides SVID analīze    53
2.10.  Uzņēmuma konkurence    56
2.9.  Otrās nodaļas secinājumi    58
3.  Rekomendācijas A/S "PrivatBank" motivācijas uzlabošanai    59
3.1.  Darbinieku anketēšana un tās analīze    59
3.2.  Priekšlikumi motivācijas uzlabošanai    72
3.3.  Trešās nodaļas secinājumi    74
  NOBEIGUMS    76
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    78
  PIELIKUMI    81
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba analīze autorei dod iespēju izdarīt šādus secinājumus:
Darba mērķis ir sasniegts, un hipotēze ir apstiprinājusies, autore izpētīja A/S "PrivatBank" darbinieku motivāciju un secināja, ka tā nav pietiekama kā arī noskaidroja A/S "PrivatBank" stiprās un vājās puses.
Motivācijas ir ļoti izplatīts un populārs jēdziens, kuram nepastāv kāds konkrēts un viens definējums. Vienā vārdā sakot tas ir iekšējais spēks, kas mudina cilvēku rosīties, kas un mijiedarbība rada iespēju sasniegt nostādītos, personīgos mērķus. Mūsdienu motivēšanas teorijās apkopota iepriekšējo modeļu pozitīvā pieredze, kā arī izmantotas jaunākās ekonomikas, psiholoģijas un cilvēku uzvedības zinātnes atziņas. Satura motivēšanas teorija balstās uz indivīda vajadzībām un to apmierināšanu. Tās pamatā ir cilvēka vajadzības un iemesli, kas liek viņam rīkoties tieši tā, kā to vēlas. Sekojošā ir norises motivēšanas teorija, kura koncentrē vadītāju uzmanību uz iemesliem, kāpēc darbinieki izvēlas noteiktu rīcību, lai apmierinātu savas vajadzības, un uz cilvēku apmierinātības vērtēšanu pēc mērķu sasniegšanas. Stimulējošās teorijas būtība balstās uz to, ka jebkurai darbinieku rīcībai būs pozitīvas, negatīvas vai neitrālas sekas – atkarībā no tā, kā viņš izpildīs uzticēto darbu. Motivāciju var raksturot trīs elementi – virziens (kurā cilvēkam jādodas, lai sasniegtu savu mērķi), pūles (garīgo un fizisko spēku ieguldījums šī mērķa sasniegšanā), kā arī neatlaidība (neatkāpšanās no mērķa, pastāvīga tiekšanās uz to par spīti šķēršļiem un neveiksmēm). Uzņēmuma vadītājam ir jābūt sapratīgam, bet stingram, elastīgus un attiecīgus motivēt darbiniekus.
A/S "PrivatBank" (līdz 16.08.2007 AS "PARITATE BANKA"), kas ir dibināta 1992. gadā, pašlaik ir viena no vecākajām un darījumu sabiedrībā pazīstamākajām Latvijas bankām. 9.Viens no galvenajiem A/S "PrivatBank" darbības virzieniem ir plaša pakalpojumu spektra sniegšana Latvijā. A/S"PrivatBank" šobrīd nepastāv vienota motivācijas sistēma, jo lielākā daļa respondentu nav pilnībā motivēti strādāt šajā uzņēmumā.
A/S"PrivatBank" galvenais uzsvars tiek likts uz materiālo motivāciju, tās galvenais stimuls ir atalgojums. Aptaujas rezultāti ļauj secināt, ka viena no problēmām uzņēmumā ir darba apjoma un atalgojuma neatbilstība un neapmierinātība, kaut gan uzņēmumā tiek izmantoti vairākas motivēšanas metodes: gan materiālā, gan nemateriālā motivēšana. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1355659
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku motivācija un tās pilnveidošanas iespējas AS "PrivatBank"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/309325

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties