Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:937257
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PĀRTIKAS PATĒRIŅA TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    8
1.1.  Patērētājs, patēriņš, patērētāja uzvedība un tendences    8
1.2.  Patērētāja uzvedību ietekmējošie faktori    11
1.3.  Patērētāju uzvedības mērīšanas metodes    18
2.  COVID-19 PANDĒMIJAS IETEKME UZ PĀRTIKAS PATĒRIŅA UZVEDĪBU    27
2.1.  COVID-19 pandēmija un tās ietekme uz Latvijas ekonomiku    28
2.2.  COVID-19 pandēmijas ietekme uz pārtikas patēriņa uzvedību pasaulē    35
2.2.1.  COVID-19 ietekme uz ASV pārtikas patēriņā uzvedību    40
2.2.2.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Dānijā, Vācijā, Slovēnijā    44
2.2.3.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Čehijas reģionā    47
2.2.4.  COVID-19 ietekme uz pārtikas patēriņā uzvedību Eiropā kopumā    48
3.  PĀRTIKAS PATĒRIŅA UZVEDĪBAS UN COVID-19 PANDĒMIJAS MIJIEDARBĪBAS ANALĪZE    50
3.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    51
3.2.  Rezultātu izvērtēšana ar pārtikas patēriņa uzvedības izvēlēto metodi    56
3.3.  Iegūto rezultātu salīdzināšana ar līdzvērtīgiem, esošiem rakstiem    59
  SECINĀJUMI    60
  PRIEKŠLIKUMI    62
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTUS SARAKSTS    63
  PIELIKUMI    66
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Nav konkrētas patēriņa uzvedības, tā sevī ietver patērētāja attieksmes izpausmes un raksturlielumus, beigās secinot līdzvērtīgi kā par patērētāja, tā patēriņa uzvedību.
2. Datu analīzei pieejami daudz dažādi modeļi un pētīšanas metodes, ar kuru palīdzību iespējams nonākt pie vienlīdzīga rezultāta, taču katram modelim un metodei ir savas priekšrocības un savi ierobežojumi.
3. Spīrmena korelācija ir piemērotāka Likerta skalas ordinālo jeb kārtas datu analīzei nekā Pīrsona korelācija, jo Spīrmena korelācija pēta savstarpēji saistītus un nepārtrauktus datus.
4. COVID-19 vīrusa ietekme pastāvīgi palielinās. Dažās valstīs pāreja uz digitālo komunikāciju ir veiksmīga, turpretī dažas izrāda vēlmi atgriezties normālā stāvoklī. Viena no esošajām tendencēm paliks, piemēram, attālināts darbs un izglītība iegūs popularitāti.
5. Iespēja dzīvot COVID-19 pandēmijas periodā maina pasauli, kurā dzīvojam, kā arī uzvedību, no šīs pieredzes iespējams mācīties kā negatīvā, tā arī pozitīvā nolūkā.
6. COVID-19 pandēmija krasi ietekmējusi cilvēku rīcību un domāšanu, tādējādi cilvēkiem liekot piedomāt par pārtikas uzkrājumu veidošanu, vairāk kā pirms pandēmijas.
7. Lai arī alkohola patēriņš Latvijā COVID-19 ietekmē procentuāli samazinājies, ņemot vērā tūristu un pierobežas klientu plūsmu samazināšanos valstī, uz kopējo skaitu Latvijas patērētāju, alkohola patēriņš teju uz pusi palielinājies.
8. Novērota tendence, ka pie mazāka veikalu apmeklējuma skaita, patēriņa grozs būs lielāks.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties