Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:301027
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Summary    5
  Ievads    6
1.  Mārketings un reklāma    8
1.1.  Mārketings    8
1.1.1.  Mārketinga funkcijas    9
1.1.2.  Mārketinga koncepcija    12
1.1.3.  Radošais, kultūras un mākslas mārketings    14
1.2.  Reklāmas iedalījums    17
1.3.  Reklāmas veidi un darbības pamatprincipi    22
1.3.1.  Reklāmas veidi    22
1.3.2.  Reklāmas plānošana un izgatavošana    26
1.3.3.  Reklāmas klasifikācija    28
1.4.  Reklāmas efektivitāte izstādēs    29
2.  Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1”    32
2.1.  Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības rīkotās izstādes    35
2.1.1.  Izstāde Balttour    35
2.1.2.  Izstāde Erots    36
2.1.3.  Izstāde Skola    37
2.1.4.  Izstāde Atpūta un sports    38
2.1.5.  Izstāde Riga Food    39
2.1.6.  Izstāde Pet Expo    40
2.1.7.  Izstāde Māja. Dzīvoklis    40
2.1.8.  Izstāde Baltic Beauty World    42
3.  Starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstāžu analīze    45
3.1.  2007.gads    45
3.2.  2008.gads    52
3.3.  2009.gads    57
3.4.  2010.gads    61
4.  Reklāmas analīze    65
4.1.  2007.gads    65
4.2.  2008.gads    66
4.3.  2009.gads    68
4.4.  2010.gads    69
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
  Pielikumi    77
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Mārketings ir ļoti komplicēts jēdziens, kuram nav skaidras definīcijas, kurai būtu piekrituši lielāka daļa no zinātnieku, kuri nodarbojas ar pētījumiem mārketinga jomā. mārketings ir ilgstošs process, kura rezultātā uzņēmumam jāsasniedz šī uzņēmuma izvirzītie mērķi ar veselu mārketinga instrumentu virkni.
2. Reklāmas galvenais uzdevums ir informācijas sniegšana par kādu preci vai pakalpojumu tirgū ar mērķi piesaistīt pēc iespējas lielāku auditoriju, neatkarīgi no reklāmas izvietošanas vietas.
3. Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1” ir lielākais izstāžu organizators valstī, kas katru gadu piedāvā vairāk kā trīsdesmit dažādu tautsaimniecības nozaru izstādes un citus izklaides un informatīvos pasākumus izstāžu centrā Ķīpsalā.
4. Informācijas un reklāmas aģentūra „BTR” ir sadarbības partneris uzņēmumam „BT1”, kas veic visas reklāmas kampaņas uzņēmuma „BT1” organizētajiem pasākumiem.
5. Analizējot starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” organizētās izstādes, autore nonāca pie secinājuma, ka ar katru gadu visām izstādēm samazinās ne tikai kopējā izstādes platība, bet arī dalībnieku skaits un apmeklētāji.
6. Tipiskākie reklāmas nesēji starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstādēm ir vairākas radio stacijas, televīzijas programmas, kā arī preses materiāli un interneta vietnes.
7. Sākot ar 2008. gadu reklāma preses drukātajos materiālos netiek uzskatīta par ienesīgu reklāmu, reklāmu presē nomaina reklāma interneta vidē.
8. Mainoties tehnoloģijām, mainās arī reklāma un primārie reklāmas nesēji, kas sniedz informāciju par „BT1” rīkotajām izstādēm. Palielinoties interneta lietotāju skaitam, palielinās reklāma interneta vidē.
9. Jebkura reklāma pirms izstrādnes un izstrādnes laikā regulāri tiek saskaņota ar starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstādes projektu vadītāju.

Priekšlikumi:
1. Starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” sabiedrisko attiecību nodaļai nepieciešams piesaistīt vairāk ārvalstu dalībniekus izstādēm, tādā veidā veicinot ārvalstu investoru interesi un iniciatīvu dalībai izstādēs, tā piesaistot jaunus klientus un sadarbības parterus arī ārvalstīs.
2. Informācijas un reklāmas aģentūrai „BTR”, veidojot sadarbības līgumus par reklāmas izvietošanu, iespējams panākt lielāku mēdiju atsaucību un arī jaunus reklāmas sadarbības partnerus par izdevīgiem nosacījumiem abām pusēm.
3. Rīkojot vairākas starptautiskās izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” vienas nozares izstāde vienlaicīgi, iespējams palielināt gan apmeklētāju skaitu, gan arī dalībnieku skaitu, tādā veidā iespējams samazinot peļņas zaudējumu.
4. „BT1” nepieciešams veidot jaunus produktus, ko piedāvāt sabiedrībai un kas būtu vienreizēji projekti, nevis ikgadēji, tādā veidā piesaistot apmeklētājus unikālam projektam.
5. Informācijas un reklāmas aģentūrai „BTR” ir nepieciešams samazināt birokrātiju, kā reklāma nonāk līdz patērētājam, pašreiz process ir darbietilpīgs un neienesīgs.
6. Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības „BT1” izstāžu projektu vadītājiem ir nepieciešams ikgadējās izstādes papildināt ar novitātēm, tādā veidā pievēršot interesentu lielāku atsaucību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −28,26 €
Materiālu komplekts Nr. 1247664
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/301027

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties