Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:880057
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Reklāmas paņēmieni un komunikācijas teorētiskie aspekti    5
1.1  Reklāmas jēdzieni un to veidi    5
1.2  Reklāmas paņēmieni    9
1.3  Reklāma televīzijā un tās veidi    10
1.4  Emociju izmantošana reklāmā    12
1.5  Arhetipu izmantošana reklāmā    15
1.6  Komunikācijas jēdziens un tā veidi    17
1.7  Multimediju komunikācijas    19
1.8  “Super Bowl” pasākuma raksturojums    21
2.  “Super Bowl” finālspēles reklāmas kvalitatīvā analīze    23
2.1  Pētījuma metodes objekta un analīzes apraksts    23
2.2  Iegūto datu analīze    24
2.2  Pētījuma rezultātu interpretācija    60
  Secinājumi    69
  Priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    73
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: 2023. gada ““Super Bowl”” finālspēles reklāmās izmantotie paņēmieni.
Tēmas aktualitāte: “Super Bowl” ir profesionālā futbola finālspēle, kas katru gadu tiek rīkota
ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) ietvaros. Tas ir viens no lielākajiem sporta un televīzijas
notikumiem ASV un pasaulē, kurā tiek skatītas miljoniem cilvēku visā valstī un visā pasaulē.
Reklamēšanas “Super Bowl” laikā ir dārga, bet tādēļ, ka pasākums tiek skatīts miljoniem
cilvēku, uzņēmumiem var būt vērts maksāt augstu cenu par reklāmas laiku. No vizuālajiem
efektiem līdz slavenībām ir daudz kam jāpievērš uzmanība sarežģītajos iestudējumos, kas ir
“Super Bowl” reklāmas. Ir viegli aizēnot tādus elementus kā mūzika un balss pārraides. Tomēr
reklāmām, kas var maksāt līdz 7 miljoniem ASV dolāru tikai par 30 sekundes pārraides laiku, ir
svarīgi pareizi noteikt visas detaļas. “Super Bowl” reklāmām ir jābūt unikālām, neaizmirstamām
un atpazīstamām vēl ilgi pēc spēles. Tiem ir jābūt kvalitatīviem ražošanā, un tiem ir jārada
cilvēki smieties. Bet galvenokārt veiksmīgai “Super Bowl” reklāmai kaut kas ir jāpārdod. Galu
galā šīm reklāmām ir jāietekmē cilvēkus, lai viņi izietu un iegādātos produktu, ko viņi reklamē.
Darba problēma:
Kādi ir izmantotie reklāmas paņēmieni 2023.gada “Super Bowl” finālspēles reklāmās…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties