Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,19 (14%)
Cena ar atlaidi*:
7,30
Pirkt
Identifikators:397191
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
2.2.  Uzņēmuma (idejas) vēsture    6
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
3.  Produkta raksturojums    9
3.1.  Produkta raksturojums    9
3.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
3.3.  Produkta kvalitāte    10
3.4.  Produkta estētiskie rādītāji    11
3.5.  Produkta dzīves cikls    11
3.6.  Produkta raksturlielumi    11
4.  Tirgus analīze    12
4.1.  Mērķa tirgus segmentācija    12
4.2.  Konkurentu analīze    12
4.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    13
5.  Mārketinga stratēģija    14
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    14
5.2.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    16
5.2.1.  Reklāma    16
5.2.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    17
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    17
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    17
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    17
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    19
6.3.1.  SIA” R” pamatlīdzekļi    19
6.3.2.  SIA ”R” apgrozāmie līdzekļi    19
6.4.  Ražošanas un pārdošanas tehnoloģijas apraksts    19
6.4.1.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    19
7.  Uzņēmuma vadība    20
7.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    20
8.  Problēmas un risks    22
8.1.  Risks    22
8.1.1.  Ekonomiskie faktori un to novēršana    22
8.1.2.  Politiskie faktori    23
8.1.3.  Dabas faktori    23
8.1.4.  Sabiedriskie faktori    23
8.2.  Problēmas    23
8.2.1.  Konkurentu skaita pieaugums    23
8.2.2.  Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma    23
9.  Finanšu informācija    23
10.  PIELIKUMI    24
Darba fragmentsAizvērt

SIA "R" Valmierā būs pirmais veikals-studija, kurā varēs iegādāties vienkopus gan pērles, gan pērļošanai nepieciešamos darbarīkus, gan pērļu rotas, gan iespēja iemācīties pagatavot tās pašiem. Par rotu izgatavotāju patiesībā var kļūt jebkurš – vajadzīga vien vēlēšanās, laiks un materiāli. Jābrīdina gan, ka šis šķietami nekaitīgais hobijs nemanāmi var kļūt par īstu aizraušanos, jo pērles ir maziņas tikai no ārpuses... Iekšpusē tās ir lielas un spēcīgas!
SIA „R” klienti būs Valmieras rajona darbspējas vecuma iedzīvotājas ar vidēju ienākuma līmeni. SIA "R" paredz, ka vidējais gada apgrozījums sastādīs 71000,-Ls.
SIA "R" pielietos savā darbībā gan reklāmu, gan arī pārdošanas veicināšanas pasākumus. SIA "R" labprāt sadarbosies ar pašvaldību institūcijām un masu mēdijiem. SIA "R" neveidos lielus uzkrājumus, lai ātri un veiksmīgi varētu pārorientēties jaunām modes tendencēm un pirmā piedāvāt jaunos modeļus.
Viens no pozitīvajiem aspektiem ir SIA "R" atrašanās vieta, jo tas ir pilsētas centrs un uzņēmējdarbībai piemērota infrastruktūra. SIA "R" sadarbosies ar 2 pieredzējušiem un ar labu reputāciju piegādātājiem, kas atvieglos SIA "R" darbību un ļaus veiksmīgi veidot savu biznesu.
SIA "R" darbinieku komandas sastāvā būs 4 kvalificēti darbinieki, kas ātri un kvalitatīvi spēs izpildīt klientu vēlmes, efektīgi izmantojot uzņēmuma līdzekļus. Lai situācija nemainītos, SIA "R" piedāvās dažādas apmācības programmas un kvalifikācijas kursus saviem darbiniekiem.
Lai nepieļautu neparedzētus zaudējumus, SIA "R" apdrošinās savu mantu, kā arī nepārtraukti veiks darbības kontroli. Tā kā SIA "R" piedāvās tādus pakalpojumus, kādus pieprasa patērētāji, tad SIA "R" ir plašas attīstības iespējas nākotnē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "R" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397191

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties