Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:792923
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
A SADAĻA.  PROJEKTA PAMATOJUMS    6
A.1.  Informācija par uzņēmumu    6
A.2.  Piedāvātais produkts    9
A.3.  Tirgus novērtējums    11
A.3.1.  Makrovides analīze    11
A.3.2.  Mikrovides faktori    13
A.3.3.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    13
A.3.4.  Konkurences analīze    14
A.3.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    15
A.4.  Problēmas un riski    18
A.5.  Projekta īstenošanas kalendārais grafiks    20
B SADAĻA.  FINANŠU APRĒĶINI    23
B.1.  Naudas plūsmas plāns    23
B.2.  Izmaksu plāns    24
B.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    25
B.4.  Bilance    26
B.5.  Plānoto rezultātu novērtējums    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA “Vitta” ir jauns uzņēmums bezalkoholisko dzērienu tirgū. Gadā laikā sulu un nektāru patēriņš Latvijā ir pieaudzis par 30% procentiem. Tomēr pagaidām mūsu valstī šo atspirdzinošo dzērienu lieto četras reizes mazāk nekā Vācijā. Ienākšanas-iziešanas barjeras pastāv, bet tie ir minimāli, un galvenokārt tas rodas konservatīvo patērētāju dēļ. Tāpēc pat ātra iekļūšana tirgu negarantē produkcijas popularitāti, tāpēc būtu jāsāk ar uzņēmējdarbības stratēģisko plānošanu, t.i., biznesa plāna sastādīšanu.
Apzinoties plānošanas nozīmīgumu uzņēmējdarbībā, studiju darba izvēlētā tēma ir reāla, praksē eksistējoša uzņēmuma biznesa plāna sastādīšana finanšu līdzekļu izmantošanas plānošanai 2007.gadam.
Tātad galvenais mērķis šī darba izpildei: mācību priekšmetā un patstāvīgi gūto zināšanu pielietošana praktisko jautājumu risināšanā, tādējādi nostiprinot un pilnveidojot gūtās zināšanas.
Lai šo uzdevumu izpildītu darbā tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
a)dot vispārēju uzņēmuma “Vitta” raksturojumu;
b)raksturot uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumus;
c)novērtēt tirgu, kurā darbojas minētais uzņēmums, t.sk., mikro un makro vides analīze, konkurences analīze;
d)problēmu un risku analīze;
e)novērtēt plānotos rezultātus, izmantojot finanšu aprēķinus.
Lai arī cik detalizēts būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes (augstais inflācijas līmenis un minimālās darba algas pieaugums), kuru uzņēmums nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i., vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmetu konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Studiju darba izstrādē galvenokārt tika izmantotas analītiskās, bilances, ekonomiski-matemātiskās un statistiskās metodes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties