Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:266123
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Plānošanas būtība un nozīme    4
1.2.  Biznesa plāns un tā raksturojums    5
2.  Aprēķinu daļa    9
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    9
2.2.  Uzņēmuma struktūra un personāla raksturojums    10
2.3.  Uzņēmuma produkcijas raksturojums    15
2.4.  Uzņēmuma plānotie ieņēmumi    17
2.5.  Uzņēmuma ražošanas plāns    20
2.6.  Sākotnējā finansēšanas struktūra    25
2.7.  Investīcijas un to avoti    26
2.8.  Uzņēmuma plānotie izdevumi    29
2.9.  Naudas plūsmas plāns    31
2.10.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    35
2.11.  Finanšu rezultātu novērtējums    38
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Bibliogrāfiskais saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam. Biznesa plāns ir nozīmīgs analītiskās un plānošanas faktu un aprēķinu dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā. Biznesā plānā novērtē idejas realizācijas iespējas, uzrāda gaidāmos ienākumus un izdevumus, nosaka projekta izdevīgumu.
Kursa daba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu. Tas ir sastādīts SIA „Prisma” darba uzsākšanai.
Lai sasniegtu darba mērķi kursa darbā ir iekļauti sekojoši uzdevumi:
1.sniegt vispārējo informāciju par uzņēmumu „Prisma”;
2.raksturot uzņēmuma piedāvāto preču un pakalpojumu;
3.īsi izanalizēt tekstilrūpniecības nozari, kurā darbosies minētais uzņēmums;
4.novērtēt uzņēmuma dibinātāju biznesa idejas dzīvotspēju; un tālākai attīstībai, kā arī uzņēmuma mērķu īstenošanai;
5.iepazīstināt kredītiestādes ar SIA “Prisma” darbības aspektiem, lai saņemtu finansu līdzekļus veiksmīgas darbības uzsākšanai;
6.finansiālais projekta pamatojums izstrāde, kas sevī ietver finanšu aprēķinus, naudas plūsmas, peļņas vai zaudējumu aprēķinu;
7.novērtēt plānoto rezultātu izmantojot finansu aprēķinus.
Lai arī cik detalizēts būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes, kuru uzņēmējs nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Prisma" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/266123

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties