Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,53 (18%)
Cena ar atlaidi*:
6,96
Pirkt
Identifikators:612089
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts   
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu   
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība   
1.3.  Uzņēmuma biznesa vēsture   
1.4.  Uzņēmuma misija   
1.5.  Uzņēmuma mērķi   
1.6.  Uzņēmuma finansu vajadzības   
1.7.  Uzņēmuma finansēšana   
2.  Pakalpojumu raksturojums   
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums   
2.2.  Produkta kvalitāte   
2.3.  Pakalpojuma sortiments   
2.4.  Pakalpojumu kvalitāte   
2.5.  Pakalpojumu dzīves cikls   
3.  Tirgus analīze   
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums   
3.2.  Tirgus rādītāji   
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums   
3.4.  Konkurentu analīze   
4.  Mārketinga stratēģija   
4.1.  Uzņēmuma cenu politika   
4.2.  Sadales jeb realizācijas kanāli   
4.3.  Noieta veicināšanas pasākumi   
5.  Uzņēmuma funkcionēšana un ražošanas plāns   
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums   
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi   
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi   
5.4.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi   
6.  Uzņēmuma vadība   
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra   
7.  Problēmas un risks   
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma ,,Lita" biznesa mērķis nodrošināt Zilupes pilsētas un apkārtējo pagastu iedzīvotājus ar šūšanas pakalpojumiem. Biznesa plāns ir veidots, lai izvairītos no iespējamajām kļūdām, draudiem, mērķa tirgu un paredzētu tuvāko darbību uzsākot ateljē ,,Lita" uzņēmuma darbību. Uzņēmums pildīs savu misiju un sasniegs mērķus darbojoties šūšanas un modelēšanas pakalpojumu sniegšanas sfērā.
2008. gadā SIA ,,Lita" ir tikai sākuma stadijā , tādēļ arī vērojami nelieli ienākumi, taču 2009. gadā paredzami jau lielāki ieņēmumi.
Atbilstoši statistikas datiem un SIA "Lita" pētījumiem uzņēmuma darbības norisei ir labvēlīgi apstākļi, kas tikai atvieglos uzņēmuma darbības procesu. Izpētot potenciālo tirgu varam secināt, ka SIA ,,Lita" ir priekšrocības ienākot Zilupes pilsētas un rajona tirgū, jo nav iespējamo konkurentu kā citiem Latvijas rajoniem.
Uzņēmuma veiksmīgu pastāvēšanu nodrošina jaunākās tehnoloģijas, kas atbildīs visām kvalitātes prasībām, jauns alkstošs kolektīvs un individuāla pieeja katram klientam atsevišķi.
Mūsdienās ir ļoti nozīmīgi paredzēt nākošā gada rīcības plānu, jo viss tik ļoti strauji mainās un attīstās. Visam ir nepieciešama jau analīze un rīcības plāna izstrādāšana tādēļ biznesa plāna nozīmīgums uzņēmējdarbībā palielinās.
Rūpīgi sekojot līdz sniegto pakalpojumu kvalitātei, problēmām, tirgus rādītājiem un riskiem, uzņēmums spēs veiksmīgi darboties un gūt peļņu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns SIA "Lita"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/612089

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties