Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:831101
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  INTERNETA VEIKALS KĀ DARBĪBAS VEIDS    8
1.1.  Elektroniskās komercijas raksturojums    8
1.2.  Interneta veikala darbības princip    13
1.3.  Elektroniskā komercija Latvijā    15
1.4.  Interneta komercijas tiesiskais regulējums Latvijā    20
1.5.  Kā ir organizēta Latvijas interneta tirdzniecība    23
2.  UZŅĒMUMA XXX FINANSU STĀVOKĻA ANALĪZE    26
2.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu XXX    26
2.2.  Uzņēmuma horizontālā un vertikālā analīze    27
2.3.  Likviditātes rādītāji    37
2.4.  Finansiālās stabilitātes rādītāji    38
2.5.  Aktīvu pārvaldīšanas rādītāji    40
2.6.  Rentabilitātes rādītāji    41
2.7.  Altmana Z punkta modelis    42
3.  PASĀKUMI UZŅĒMUMA FINANSU STĀVOKĻA UZLABOŠANAI    45
3.1.  Loģistikas procesi uzņēmumā    45
3.2.  ABC XYZ – interneta veikala preču grupu analīze    47
3.3.  Stratēģiju izstrāde preču iepirkšanai    54
3.4.  Piegādātāja izvēle, kas piegādā interesējošās preces    58
3.5.  Cenu noteikšana iepirktajām precēm    61
3.6.  Klientu servisa kvalitātes uzlabošana    65
  NOBEIGUMS    69
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    71
  PIELIKUMI    72
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Pēdējo gadu laikā Latvijā internets ir piedzīvojis strauju izaugsmi, jo daudzi no uzņēmumiem saskatīja internetā biznesa vidi, kur var labi nopelnīt. Tika izveidoti ļoti liels skaits interneta veikalu, kur var iegādāties praktiski visu – sākot no ziediem, grāmatām un traukiem un beidzot ar sadzīves elektronisko tehniku un mēbelēm. Līdz ar to pieaug aktīvo iedzīvotāju skaits, kas izmanto internetbankas, kas savukārt veicina iepirkšanos interneta veikalos.
Ir zināms, ka uz doto brīdi Latvijā pastāv 300 interneta veikalu. Ar lielāko interneta veikalu adrešu daļu var iepazīties apmeklējot interneta adresi - www.salidzini.lv.
Interneta veikali ir ideāla iepirkšanās vieta cilvēkiem, kuriem pietrūkst laika vai arī viņi kaut kādu iemeslu dēļ nevar apmeklēt citas tirdzniecības vietas. Klientam nepieciešams tikai izvēlēties preci, apmaksāt to un gaidīt, kad tā tiks piegādāta uz viņa norādīto adresi. Viens no galvenajiem interneta veikala plusiem ir tāds, ka tie klientam var piedāvāt daudz lielāku preču klāstu nekā parasti veikali, jo viņiem nerodas problēmas, kas saistītas ar preču izvietošanu.
Mūsdienās, kad konkurence starp interneta veikaliem ar katru dienu pieaug, bet pirktspēja, sakarā ar finansiālo krīzi valstī, samazinās daudziem interneta veikaliem iestājas grūti laiki. Tāpēc šobrīd ir nepieciešams novērtēt savas iespējas šajā biznesa sfērā, to, vai ir vērts turpināt vai arī jāpārtrauc sava darbība. Kā arī ir nepieciešams klientiem piedāvāt aizvien jaunākas preces, kuras nav pieejamas pie konkurentiem, tajā pat laikā saglabājot servisa kvalitāti un uzlabojot to.
Diplomdarba mērķis ir: apskatīt uzņēmuma XXX loģistikas procesus un izstrādāt priekšlikumus šo procesu optimizācijai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Internet – tirdzniecības kopīgā analīze
• Latvijas interneta veikalu darbības analīze
• Uzņēmuma finansu analīze
• Ieteikumi šo procesu optimizācijai
Darbā tiks izpētīts interneta veikals www.shop.lv, kurš jau iepriekš minētajā nozarē darbojas jau trīs gadus un kuram ir apmēram 10 000 klientu. Interneta veikala apgrozījums ir vairāk nekā 1000 000 latu gadā un ir vairāk nekā 30 000 liels preču klāsts.

1. INTERNETA VEIKALS KĀ DARBĪBAS VEIDS
1.1. Elektroniskās komercijas raksturojums
Plašākā nozīmē, elektronisko komerciju var definēt kā uzņēmējdarbības veidu, kas, lai varētu veikt tirdznieciskus darījumus, izmanto elektroniskos datu apmaiņas līdzekļus. E – komercijas objekts ir tas, uz ko tiek vērsta e – komercijas sistēmas darbība. Tas var būt gan dažadas preces, pakalpojumi un informācija. Reālajā dzīvē, e – komercija tiek apskatīta kā uzņēmējdarbības vadīšanas metode, kas sevī ietver jauno tehnologiju, informācijas resursu un globālā tirgus vajadzību iespējas. Tādējādi, e – komercija var tikt definēta šādi:
Elektroniskā komercija ir mūsdienu uzņēmējdarbības metodologija, kas tiek izmantota organizāciju, tirgotāju un patērētāju vajadzību samazināšanai, tajā pat laikā paaugstinot produkcijas, servisa un piegādes ātruma kvalitāti. Elektroniskā komercija savām vajadzībām izmanto arī datortīklus, lai atrastu un atjaunotu informāciju, kas ir nepieciešama, lai pieņemtu lēmumus [1].

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −35,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1231235
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties