Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:427508
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Atslēgas vārdi    5
  Ievads    7
1.  Uzņēmuma darbības analīze    9
1.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    9
1.2.  Mērķi    10
1.3  Uzņēmuma ārējā vide    12
1.3.1.  Konkurenti    14
1.4.  Uzņēmumu tieši ietekmējošā ārējā vide    15
1.4.1.  Pircēji    16
1.4.2.  Piegādātāji    18
1.4.3.  Starpnieki    19
1.4.4.  Likumdošanas institūcijas    20
1.4.5.  Sabiedriskās organizācijas    22
1.4.6.  Prese    23
1.5.  Uzņēmuma ārēja netieši ietekmējošā vide    23
1.5.1.  Ekonomiskā situācija jeb aspekts    23
1.5.2.  Sociālais faktors un kultūra    25
1.5.3.  Demogrāfiskais stāvoklis    26
1.5.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    27
1.5.5.  Valsts Politika    28
1.5.6.  Starptautiskās attiecības    29
2.  Uzņēmuma apraksts    30
2.1.  Personāls    30
2.2.  Struktūra    31
2.3.  Darba Kultūra    34
2.4.  Tehnoloģija    34
3.  SWOT Analīze    36
4.  Uzņēmuma Finansu rādītāju analīze    38
4.1.  Likviditātes analīze    39
4.2.  Aprites rādītāju analīze    43
4.3.  Rentabilitātes analīze    45
4.4.  Maksātspējas analīze    48
5.  Uzņēmuma pakalpojumu attīstības plāns    52
5.1.  Izdevumi    52
5.1.1.  Vienasu piekabju izdevumu plāns    52
5.1.2.  OCTA izdevumu apskats    53
5.2.  Ekonomiskais Efekts    53
5.2.1.  Vienasu piekabju nomas ekonomiskais efekts    53
5.2.2.  OCTA pakalpojuma ekonomiskā efektivitāte    54
  Nobeigums un vispārēji secinājumi    56
  Literatūras saraksts    58
Darba fragmentsAizvērt

Darbā analizēta degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu Pilsētā, analizēta jaunu pakalpojumu ieviešanas iespējas, doti secinājumi, kas iegūti pētījuma gaitā, bez tam izteikti priekšlikumi pakalpojumu asortimenta optimizēšanā.
Darba saturs izklāstīts piecās nodaļās.
Pirmajā nodaļā analizēta uzņēmuma darbība, iekšējā un ārējā vide, mērķi, kā arī atklāta problēmas un pētījuma aktualitāte.
Otrajā nodaļā tiek apskatīts pats uzņēmums tā struktūra, personāls, darba kultūra un tehnoloģijas.
Trešajā nodaļā ir veikta uzņēmuma SWOT analīze, analizētas un izpētītas uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudi.
Ceturtajā nodaļā apkopoti un izanalizēti uzņēmuma finansiālie rādītāji.
Piektajā nodaļā ir izstrādāti pētījuma rezultāti, apkopoti secinājumi un priekšlikumi.
Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi, kā arī pakalpojumu veidu daudzums, kvalitāte un pieejamība. Brīvais tirgus Latvijā rada gan brīvību, gan arī daudzos papildus nosacījumus šīs brīvības realizācijai. Preču realizācijas, daudzie sanitāri higiēniskie, politiskie un ekonomiskie ierobežojumi, tirgus iekarošanas specifika un arī papildu izdevumi nereti ir dārgs un darbietilpīgs process, lai uzņēmumi atrastu noietu un būtu izdevīgi gan devējam, gan ņēmējam. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkārši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes. Izdzīvos tas uzņēmums, kuram visprecīzāk izdosies noskaidrot patērētāja vēlmes un piepildīt tās. Lai to panāktu, nepieciešams patstāvīgi sekot līdzi tirgum un tā attīstības tendencēm, pārzināt gan savas, gan konkurentu vājās vietas, spēt laikus un efektīvi reaģēt uz konkurentu darbību, piedāvāt jaunus pakalpojumus.
Pētījuma virzieni un pētījuma aktualitāte. Apskatīta pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, kā arī jāmeklē jauni pakalpojumu veidi. Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Balvu pilsētas tirgus struktūru un attīstības tendences.
Pētījuma mērķis ir izvērtēt uzņēmējdarbības iekšējo un ārējo faktoru ietekmi uz degvielas uzpildes stacijas (turpmāk DUS) darbību. Izpētīt tirgus grupas, kas saņem firmas sniegtos pakalpojumus, un izstrādāt efektīvus paņēmienus, piedāvāt jaunus pakalpojumus kas var piesaistīt jaunus potenciālos klientus. Izvērtēt cenu politikas struktūru. Un noteikt jaunu pakalpojumu asortimenta optimizācijas iespējas un to cenu.
Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi, pakalpojumu asortimenta paplašināšana.
Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pakalpojumu iespējām un resursu esamības. Nauda var tikt novirzīta uzņēmuma modernizēšanai, lai pazeminātu izmaksas, kā arī reklāmdarbībai, kā arī pakalpojumu asortimenta optimizācijai. Uzņēmumam jānosaka savi mērķi, lai uzņēmējdarbības process tiktu maksimāli labi nodrošināts ir jāveic liels izpētes darbs.
Izstrādātais projekts dos iespējas novērtēt SIA „Gotika Auto” tirgus nišu un tās pakalpojumu asortimenta optimizācijas iespējas Balvu pilsētā, kā arī sagatavot ieteikumus darbības uzlabošanai. Lai varētu novērtēt tās darbību, tiks pētīta uzņēmuma attīstība, konkurenti, pakalpojumu veidi tādejādi var uzzināt daudz ko jaunu – klientu vēlmes un iespējas, cenu veidošanas politiku.
Izstrādātā projekts dos labvēlīgu efektu pakalpojumu asortimenta optimizācijā, tiks izpētīta jauno pakalpojumu efektivitāte un kā tie piesaista jaunus klientus.
Degvielas uzpildes stacija ir jaunākā uzpildes stacija Balvu pilsētā, un cilvēkiem ir jāpierāda uzņēmuma pakalpojumu kvalitāte un tādējādi jāiegūst cilvēku uzticība, kas turpmāk varētu būt uzņēmuma potenciālie klienti nākotnē. Uzņēmumam ir iespējas piedāvāt jaunus pakalpojumus kas spētu piesaistīt jaunus un esošos klientus, kas arī sekmētu peļņas pieaugumu.
Diplomdarbā aprakstītais uzņēmums, kas Latvijā darbojas kā juridiska persona – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Latvijā uzņēmums nodarbojas ar naftas produktu tirdzniecību, Uzņēmumam ir raksturīga decentralizēta un daudzveidīga darbība. Uzņēmumam ir raksturīgs tāds fakts, ka tas uzceltās DUS nodot atsevišķu cilvēku rokās, kuri apsaimnieko un vada šīs funkcionālās degvielas uzpildes stacijas. Funkcionālās DUS savā darbībā bauda ievērojamu brīvību, visi nozīmīgie lēmumi tiek pieņemti un īstenoti katrā atsevišķā degvielas uzpildes stacijā. Funkcionālie uzņēmumi lemj tādus jautājumus kā grāmatvedības uzskaites vešana, pasūtījumu izpildīšana, darbinieku pieņemšana, motivēšana utt. Uzņēmumam pieder 8 degvielas uzpildes stacijas. Protams, ar to uzņēmuma DUS skaits netiks ierobežots. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1178428
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu pilsētā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/427508

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties