Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:414276
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    4
1.  Kredīta veidi un iespējas Latvijas uzņēmējiem    10
2.  Faktorings    19
2.1.  FAKTORINGA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    21
2.2.  FAKTORINGA OPERĀCIJU VEIDI    24
2.3.  FAKTORINGA VEIDI    30
2.3.1.  Iekšzemes faktorings    30
2.3.2.  Starptautiskais faktorings    31
2.3.3.  Nodokļu faktorings    42
2.4.  Faktoringa ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību    43
3.  Līzings    45
3.1.  Līzinga attīstības vēsture    48
3.2.  Līzinga veidi un to īpatnības    49
3.2.1.  Operatīvais līzings    50
  NOMAS OBJEKTA PASŪTĪJUMS    51
  NOMAS OBJEKTA PIEGĀDĀTĀJS    51
  RĒĶINA SAMAKSA RAŽOTĀJAM VAI PIEGĀDĀTĀJAM    51
  LĪZINGA    51
  LĪZINGA    51
  ŅĒMĒJS    51
  LĪZINGA LĪGUMS    51
3.2.2.  Finanšu līzings    52
3.2.3.  Līzinga paveidi    55
3.3.  Līzingu regulējošā likumdošana ārvalstīs un Latvijā    64
3.4.  Līzinga ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību    68
3.5.  Līzinga maksājumu un procentu aprēķināšana    70
4.  Praktiskā daļa    76
4.1.  KOMERCIESTĀŽU FAKTORINGA PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZVĒLE    76
4.2.  KOMERCIESTĀŽU KREDĪTA UN LĪZINGA PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZVĒLE    86
  Secinājumi un priekšlikumi    93
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    96
  Pielikums    92
Darba fragmentsAizvērt

Pieaugot konkurencei un dzīves prasības līmenim, pieaug pieprasījums pēc ražošanas modernizācijas un paplašināšanas, kurai dotajā momentā uzņēmumam var nepietikt brīvu līdzekļu. Vai tas nozīmē, ka no šīs preces iegādes ir jāatsakās? Nebūt ne. Divi pazīstamākie finansējuma veidi, kā iegādāties kāroto preci, tās vērtību apmaksājot nevis uzreiz, bet ilgākā laika periodā, ir līzings un kredīts.
Šodien konkurences apstākļos uzņēmumi piedāvā papildus kvalitatīvai precei arī izdevīgus maksājuma noteikumus, kā, piemēram, garākus apmaksas termiņus. Laika posms starp preču pirkšanu, pārdošanu un naudas ieskaitīšanu uzņēmuma kontā var būt samērā garš. Lielāki uzņēmumi var gaidīt, bet dažiem uzņēmumiem var rasties problēmas ar vienmērīgu naudas plūsmu un tās plānošanu. Īpaši uzņēmumiem ar strauju attīstību ir svarīgs lietošanā esošais apgrozāmais kapitāls. Minētai problēmai ir risinājums, kurš strauji ir ieguvis popularitāti – faktorings - gaidāmo ienākumu pārdošana investoram tā vietā, lai pasīvi gaidītu iespēju piedzīt naudu no klienta. Faktorings ir aktīvu pārdošana, kuru Latvijas bankas neatlaidīgi piedāvā ka vienu no īstermiņa kreditēšanas veidiem.
Līzinga un faktoringa tirgus attīstības dinamika atspoguļo Latvijas uzņēmēju un iedzīvotāju racionālo attieksmi pret naudas izmantošanu. Pakāpeniski tiek lauzts vecais stereotips - "kredīts - nozīmē dzīvot uz parāda", jo prakse pierāda to, ka kredīta, līzinga un faktoringa finansējums ir viens no veidiem, kā efektīvāk un ērtāk izmantot apgrozāmos līdzekļus dzīves uzlabošanai un biznesa optimizācijai.
Šis nav tas laiks, kad jāmeklē iespēja jaunu pakalpojumu ienākšanai Latvijas tirgū, tādiem kā, piemērām, līzings un faktorings. Šis ir laiks, kad šie pakalpojumi jau kļuvuši par ikdienas nepieciešamību. Šodien tirgū ir tik daudz piedāvājumu, ka uzņēmums vai kredītiestāde darīs visu, lai pircējs izvēlētos tieši viņa piedāvāto produkciju vai pakalpojumus. Uzņēmumam pašam sev ir jānoskaidro, kurš no visiem finansējuma veidiem ir izdevīgāks tieši viņam un kāpēc šie pakalpojumi varētu palīdzēt uzturēt un attīstīt viņa biznesu un galvenais, analizēt šo pakalpojumu izmaksas un izdevību…..
Maģistra darba mērķis ir apskatīt Latvijas banku piedāvātā kredīta izsniegšanas iespējas un noskaidrot, kuru kredītiestādi, kādu kredīta veidu un uz kādiem nosacījumiem izvēlēties, kā arī izpētīt, kādas paveras iespējas uzņēmumam, noslēdzot līzinga un faktoringa līgumus un kādas var rasties problēmas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1122290
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Faktoringa un līzinga nozīme uzņēmējdarbības attīstībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/414276

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties