-
Sampo Bankas zīmola maiņa
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Saīsinājumu un apzīmējumu saraksts | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | ZĪMOLA JĒDZIENS | 8 |
1.1. | Zīmola definīcijas | 8 |
1.2. | Zīmola radīšana un uzturēšana | 10 |
1.1.1. | Zīmolvedības vadlīnijas | 11 |
1.1.2. | Zīmola sastāvdaļas | 14 |
1.1.3 | Zīmola apdraudējumi | 15 |
1.1.4. | Zīmola maiņa | 15 |
1.3. | Uzņēmuma nosaukuma izvēles loma zīmola tēla veidošanā | 16 |
2. | PĒTNIECISKĀS METODES | 21 |
2.1. | Pētniecisko metožu teorētiskais pamatojums | 21 |
2.2. | Pētnieciskā lauka raksturojums | 22 |
3. | SAMPO BANKAS ZĪMOLA MAIŅA | 23 |
3.1. | A/S „Sampo Banka” un „Danske Bank Group” raksturojums | 23 |
3.2. | Eksperta intervijas datu apkopojums | 24 |
3.3. | Pētījuma izklāsts, iegūto datu analīze | 26 |
3.3.1. | Zīmola maiņa | 26 |
3.3.2. | Jaunā zīmola vērtības. „Danske Bankas” mērķi, misija un vīzija | 27 |
3.3.3. | Darbinieku lojalitāte | 28 |
3.3.4. | Zīmola maiņas stiprās puses un trūkumi | 28 |
3.3.5. | Citi rādītāji | 29 |
3.4. | Zīmola maiņai veltītā preses konference | 29 |
3.5. | Zīmola maiņas kampaņa | 31 |
SECINĀJUMI | 33 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 35 | |
PIELIKUMI | 37 |
Katru dienu gan Latvijā, gan citur pasaulē katrs cilvēks piemin kādu zīmolu – vai nu
tas ir kāds apģērbs ar slavenu zīmolu, kādas firmas nosaukums vai pārtikas produkts, taču
bieži cilvēki pat neapzinās, ka runā par zīmoliem. Tas liecina, ka tie ir ļoti iesakņojušies
cilvēku ikdienas dzīvē.
Zīmoli ne vienmēr paliek nemainīgi visā to pastāvēšanas laikā. Tie tiek uzlaboti,
pārveidoti atbilstoši tirgum un mērķauditorijai. Zīmoli tiek arī mainīti dažādu iemeslu dēļ –
vai nu mainās uzņēmuma īpašnieks, tas vairs neatbilst uzņēmuma kopējām vērtībām. Zīmolu
var mainīt arī gluži vienkārša iemesla dēļ – tā dizains neatbilst uzņēmuma pārstāvošās sfēras
prasībām (piemēram, banka nevarēs atļauties veidot zīmolu pēc tiem pašiem principiem, pēc
kādiem rotaļlietu veikals).
Zīmolu maiņa Latvijā tieši finanšu sektorā ir notikusi pietiekami bieži, piemēram,
„Latvijas Unibanka” mainīja nosaukumu uz „SEB Banku”, „Multibanka” – uz „SMP Banka”,
„NORD/LB” uz „DnB Nord Banku” utt., kas izskaidro arī kursa darba tēmas „Sampo Bankas
zīmola maiņa” aktualitāti.
„Sampo Banka” Latvijā pastāv tikai no 2004. gada un ir viena no jaunākajām bankām
valstī, tomēr šī ir jau otrā zīmola maiņa, ko tā pieredzējusi. Akadēmiskā kursa darba ietvaros
autore galvenokārt izzinās zīmola maiņas iemeslus un tās nozīmi uzņēmuma pastāvēšanā un
attīstībā.
Kursa darba mērķis: Noskaidrot „Sampo Bankas” zīmola maiņas iemeslus un tās
ietekmi uz uzņēmuma darbību.
Lai sekmīgi realizētu izvirzīto mērķi, autore ir noteikusi sekojošus uzdevumus:
1. Darba teorētiskajā daļā iztirzāt zīmola definīcijas, vadlīnijas, funkcijas, kā arī
zīmola maiņu ietekmējošos faktorus;
2. Apkopot pieejamos datus par „Sampo Banku” un „Danske Bank Grupu”;
3. Pamatot zīmola maiņas nepieciešamību, iemeslus un rezultātus ar eksperta
interviju;
4. Pamatot darbinieku būtisko nozīmi zīmola maiņas procesā, izmantojot
kvantitatīvo pētniecības metodi – anketēšanu;
5. Veikt Bankas informatīvo dokumentu analīzi;
6. Apkopot zīmola maiņas kampaņas maketus.…
-
Hipotekārie kredīti Latvijas bankās
Referāts8 Bankas, finanses, vērtspapīri, Ekonomika, Nekustamais īpašums
- Sampo Bankas zīmola maiņa
-
SWOT analīze jaunas bankas filiāles atvēršanai
Referāts2 Vadība, Mārketings, reklāma, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Hipotekārie kredīti Latvijas bankās
Referāts augstskolai8
-
SWOT analīze jaunas bankas filiāles atvēršanai
Referāts augstskolai2
-
Bankas aizdevumu un noguldījumu pakalpojumi
Referāts augstskolai16
-
Pasaules Bankas darbība Latvijā
Referāts augstskolai24
Novērtēts! -
Latvijas Bankas ietekme uz tautsaimniecības attīstību
Referāts augstskolai28
Novērtēts!