Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:535384
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ikdienā ierasto produktu sortimentu lielveikalā Stockmann papildināja grāmatu apgāda Zvaigzne ABC grāmatu stendi, kuri bija izvietoti visos lielveikala stāvos, bet ar lielāko pircēju rindu izcēlās tieši grāmatu stends, kas atradās pirmajā stāvā. Tas skaidrojams ar to, ka pirmajā stāvā atradās visvairāk cilvēku un grāmatu stends atradās starp kosmētikas un pārtikas nodaļu, kas bija apmeklētākās visā lielveikalā.
Lai izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, nepieciešams pēc iespējas biežāk komunicēt ar patērētājiem, kā arī jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi. Veiksmīga komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi sekmē uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkta noieta palielināšanos.
Pārdošanas veicināšanas pasākumi veicina apmeklētību un pārdošanas apjomu pieaugumu, maksimālo plānoto efektu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1328181
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties