Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga stratēģijas izstrāde uzņēmumā-
Mārketinga stratēģijas izstrāde uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME UZŅĒMUMA ATĪSTĪBĀ | 5 |
1.1. | MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE | 5 |
1.2. | TIRGUS IZPĒTE | 9 |
1.3. | PIRCĒJU ANALĪZE | 13 |
1.4. | PRODUKTU PLĀNOŠANA | 14 |
1.5. | CENAS PLĀNOŠANA UN NOTEIKŠANA PRECĒM | 15 |
1.6. | SADALES KANĀLU VEIDU UN DAUDZUMA NOTEIKŠANA | 20 |
1.7. | PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ | 22 |
1.8. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 23 |
2. | KOKAPSTRĀDES NOZARES RAKSTUROJUMS | 36 |
3. | SIA „X” VIETA KOKAPSTRĀDES NOZARĒ | 41 |
3.1. | SIA ”X” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 41 |
3.2. | SIA”X” PRODUKTU ANALĪZE | 45 |
3.3. | SIA”X” PIRCĒJU ANALĪZE | 52 |
3.4. | CENAS NOTEIKŠANAS PRINCIPI UN STRATĒĢIJAS UZŅĒMUMĀ | 55 |
3.5. | SIA”X” SADALES KANĀLU NOTEIKŠANA | 56 |
3.6. | UZŅĒMUMA SWOT ANALĪZE UN KONKURENTU SALĪDZINĀŠANA | 57 |
4. | SIA”X” MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 2008-2013 GADAM | 61 |
Mārketinga uzdevumi 2008. gadam | 63 | |
Mārketinga uzdevumi 2009. gadam | 64 | |
Mārketinga uzdevumi 2010. gadam | 65 | |
Mārketinga uzdevumi 2011. gadam | 65 | |
Mārketinga uzdevumi 2012. gadam | 65 | |
PRIEKŠLIKUMI | 68 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 69 |
Kopš neatkarības atgūšanas Latvijā ir novērots, ka uzņēmējdarbības vide pēdējos gados sākusi ļoti mainīties. Aizvien stiprāk jūtamas konkurences izpausmes. Konkurenti uzņēmējiem ir visur, gan gatavās produkcijas tirgū, gan materiālu un darbaspēka tirgū, gan finansu un citu resursu tirgos. Aizvien lielāku nozīmi ieņem uzņēmuma vadītāju zināšanas, kompetence un novatorisms. Vadītājiem, tāpat arī īpašniekiem, nepārtraukti jādomā, kur atrodas uzņēmums, kur atrodas konkurenti, kas būtu jādara lai konkurenti nemanot neatrastos tālu priekšā. Līdz ar to, lai uzņēmums ar gaišām acīm varētu raudzīties nākotnē, uzņēmumam ir nepieciešama skaidra mārketinga stratēģija.
Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk – analizē savas kļūdas pagātnē (kaut gan no tām var arī mācīties). Tās galvenais uzdevums – skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņās, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Mārketinga uzdevums ir – analizēt preces vai pakalpojuma noieta tirgus un pircēja uzvedību tajos.
Mārketinga stratēģija ļauj atklāt problemātiskās vietas uzņēmuma darbībā, līdz ar to tā dod iespēju laicīgi pieņemt vajadzīgos lēmumus uzņēmuma attīstībā.
Bakalaura darbu par mārketinga stratēģijas izstrādi darba autors izvēlējās tāpēc, ka strādā uzņēmumā par ražošanas vadītāju un autoram ir svarīgi zināt ko uzņēmums ražos nākotnē, kam ražos, pēc kādām mēbelēm būs pieprasījums, ko vēlēsies iegādāties uzņēmuma pircēji.
Diplomdarba mērķis:Uzņēmuma attīstības iespēju analīze mēbeļu tirgū un mārketinga stratēģijas izstrāde 2008-2013. gadam.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir jāveic šādi uzdevumi:
1.Atspoguļot teorētiskos aspektus par mārketinga kompleksajiem elementiem.
2.Veikt kokapstrādes nozares izpēti un uzņēmuma SIA „X” mārketinga attīstības iespējas tajā.
3.Izstrādāt SIA „X” mārketinga stratēģiju 2008-2013 gadiem.…
- Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Mārketinga stratēģijas izstrāde uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts! -
Tirgus izpēte un mārketinga iespēju noteikšana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai43
-
Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
Diplomdarbs augstskolai75
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Diplomdarbs augstskolai58
Novērtēts!