Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:356197
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vide    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.2.  Uzņēmuma produkcija    10
1.1.3.  Produkta apraksts    11
1.1.4.  Produkta līmeņi    12
1.2.  Ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Pieprasījums    16
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  SVID analīze    24
2.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģija    28
2.2.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    28
2.2.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    28
2.2.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa grupa    29
2.3.2.  Produkta diferencēšana un pozicionēšana    30
2.3.3.  Mārketinga kompleksa stratēģija    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģija    33
3.  Mārketinga komunikāciju programma biezpiena sieriņiem „Kārums”    35
3.1.  Korporatīva identitāte    35
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    37
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    39
3.4.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    40
3.5.  Piedalīšanās izstādē    41
3.6.  Sponsorēšana    42
3.7.  Reklāmas plāns    43
3.7.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    43
3.7.2.  Mēdiju stratēģija un taktika    46
3.7.3.  Mēdiju plāns    48
3.8.  Mārketinga komunikāciju budžets    51
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

Šajā kvalifikācijas darbā tiks veikta SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vides analīze un tiks izstrādāta mārketinga komunikācijas programma, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas. Darba autore izvēlējās rakstīt kvalifikācijas darbu par SIA „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”, tāpēc ka šis uzņēmums ir viens no nozīmīgākajiem ražošanas uzņēmumiem Latvijā ar lielu strādājošo skaitu un apgrozījumu, līdz ar to arī sarežģītu darbības struktūru, un „Kārums” sieriņi ir populārākais ša uzņēmuma produkts, kas tiešām ir garšīgs un to pazīst ne tikai pie mums Latvijā, bet arī ārzemes. Jāpiebilst, ka „Rīgas Piensaimnieks” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, kas ražo tiešām garšīgus sieriņus un ir pazīstams netikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Kā jau tika minēts, SIA „Rīgas Piensaimnieks” ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības valstīs konkurence piena pārstrādes nozarē ir ļoti liela, un „Rīgas Piensaimnieks” cenšas nostiprināties arī ārvalstu tirgū. Tā kā nekas nestāv vietā, bet visu laiku mainās, arī patērētāju gaume un vēlmes, uzņēmumam vajag pastāvīgi censties noturēties jau aizņemtajā vietā.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu biezpiena sieriņiem „Kārums”, lai noturētos esošajā līdera pozīcijā piena pārstrādes tirgū.
Lai sekmīgi uzrakstītu šo kvalifikācijas darbu, darba autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1)Izanalizēt uzņēmuma „Rīgas Piensaimnieks” iekšējo un ārējo vidi, lai noteiktu stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
2)Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai virzītu biezpiena sieriņus „Kārums” tirgū;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1141032
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums””.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/356197

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties