Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:207823
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME UZŅĒMUMA ATĪSTĪBĀ    5
1.1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.2.  TIRGUS IZPĒTE    9
1.3.  PIRCĒJU ANALĪZE    13
1.4.  PRODUKTU PLĀNOŠANA    14
1.5.  CENAS PLĀNOŠANA UN NOTEIKŠANA PRECĒM    15
1.6.  SADALES KANĀLU VEIDU UN DAUDZUMA NOTEIKŠANA    20
1.7.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    22
1.8.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    23
2.  KOKAPSTRĀDES NOZARES RAKSTUROJUMS    36
3.  SIA „X” VIETA KOKAPSTRĀDES NOZARĒ    41
3.1.  SIA ”X” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    41
3.2.  SIA”X” PRODUKTU ANALĪZE    45
3.3.  SIA”X” PIRCĒJU ANALĪZE    52
3.4.  CENAS NOTEIKŠANAS PRINCIPI UN STRATĒĢIJAS UZŅĒMUMĀ    55
3.5.  SIA”X” SADALES KANĀLU NOTEIKŠANA    56
3.6.  UZŅĒMUMA SWOT ANALĪZE UN KONKURENTU SALĪDZINĀŠANA    57
4.  SIA”X” MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 2008-2013 GADAM    61
  Mārketinga uzdevumi 2008. gadam    63
  Mārketinga uzdevumi 2009. gadam    64
  Mārketinga uzdevumi 2010. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2011. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2012. gadam    65
  PRIEKŠLIKUMI    68
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    69
Darba fragmentsAizvērt

Kopš neatkarības atgūšanas Latvijā ir novērots, ka uzņēmējdarbības vide pēdējos gados sākusi ļoti mainīties. Aizvien stiprāk jūtamas konkurences izpausmes. Konkurenti uzņēmējiem ir visur, gan gatavās produkcijas tirgū, gan materiālu un darbaspēka tirgū, gan finansu un citu resursu tirgos. Aizvien lielāku nozīmi ieņem uzņēmuma vadītāju zināšanas, kompetence un novatorisms. Vadītājiem, tāpat arī īpašniekiem, nepārtraukti jādomā, kur atrodas uzņēmums, kur atrodas konkurenti, kas būtu jādara lai konkurenti nemanot neatrastos tālu priekšā. Līdz ar to, lai uzņēmums ar gaišām acīm varētu raudzīties nākotnē, uzņēmumam ir nepieciešama skaidra mārketinga stratēģija.
Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk – analizē savas kļūdas pagātnē (kaut gan no tām var arī mācīties). Tās galvenais uzdevums – skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņās, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Mārketinga uzdevums ir – analizēt preces vai pakalpojuma noieta tirgus un pircēja uzvedību tajos.
Mārketinga stratēģija ļauj atklāt problemātiskās vietas uzņēmuma darbībā, līdz ar to tā dod iespēju laicīgi pieņemt vajadzīgos lēmumus uzņēmuma attīstībā.
Bakalaura darbu par mārketinga stratēģijas izstrādi darba autors izvēlējās tāpēc, ka strādā uzņēmumā par ražošanas vadītāju un autoram ir svarīgi zināt ko uzņēmums ražos nākotnē, kam ražos, pēc kādām mēbelēm būs pieprasījums, ko vēlēsies iegādāties uzņēmuma pircēji.
Diplomdarba mērķis:Uzņēmuma attīstības iespēju analīze mēbeļu tirgū un mārketinga stratēģijas izstrāde 2008-2013. gadam.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir jāveic šādi uzdevumi:
1.Atspoguļot teorētiskos aspektus par mārketinga kompleksajiem elementiem.
2.Veikt kokapstrādes nozares izpēti un uzņēmuma SIA „X” mārketinga attīstības iespējas tajā.
3.Izstrādāt SIA „X” mārketinga stratēģiju 2008-2013 gadiem.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties