Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:146811
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības (piepra­sījumu) un tiek piedāvāts tirgū iegādei, izmantošanai, patērēšanai. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi, vietas (būves, ēkas, zeme) un paši cilvēki.
No mārketinga viedokļa var runāt par trim produktu līmeņiem:
I. Pirmais līmenis ( ieguvumi no produkta pamatfunkcijām) ir produkta lietošanas vērtība, jeb lielums, kas gūstams no produkta lietošanas.
II. Otrais līmenis (ieguvumi no produkta faktiskajām iezīmēm) ir produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem; tie ir raksturīgās iezīmes, īpašības, kvalitāte, izskats, produkta marka, iesaiņojums, dizains.
III.Trešais līmenis (ieguvumi no produkta papildiezīmēm”): uzstādīšana, personāls, piegāde un kredīts, garantijas, klientu apkalpošana, pakalpojumi pēc pārdošanas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123074
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties