Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:103818
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas tad ir produkts, kāda nozīme ir mārketinga pasākumiem produkta virzībai tirgū un ko nozīmē: marka jeb zīmols? Šādi un citi jēdzieni tiks aplūkoti darba gaitā. Kas attiecas uz produktu, tad tas ir jebkas, kas var tikt piedāvāts tirgum, lai apmierinātu vēlmi un vajadzību. Produkti ir fiziskas preces, pakalpojumi, pieredzes, pasākumi, personas, vietas, nekustamie īpašumi, organizācijas, informācija, un idejas. Jāteic, ka produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt. Klients parasti vērtē piedāvājumu pēc trīs pamatsastāvdaļām: produkta īpašībām un kvalitātes, pakalpojumu miksa un kvalitātes, kā arī cenas atbilstības.1 Līdz ar to no mārketinga viedokļa tas nav nemaz tik viegli-atbildēt uz jautājumu: kas ir produkts. Tāpēc jāmin, ka arī katra produktu grupa pēc klasifikācijas prasa īpašu mārketinga stratēģiju. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123074
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties