Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:792712
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketētājs starptautiskā tirgū sastopas dilemmu – mūsdienu tirgus globalizācijas apstākļos - cik lielā mērā var standartizēt produktu vai produktu līniju – lai neietekmētu negatīvi pircēja uztveri un uzvedību.

Lai pieņemtu šādu lēmumu – jāaplūko visi produkta mainīgie.

Mērķa tirgū preci ietekmēs tikpat valdība caur likumdošanu (etiķeti, gala cenu), kā arī spēkā esošās pircēju vēlmes un patēriņa tradīcijas.
Tādējādi dažas no oriģinālās preces dimensijām var būt ārvalsts tirgus prasībām neatbilstošas – piem. tirdzniecība marka (brand name), izskats, iepakojums.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,62 €
Materiālu komplekts Nr. 1177873
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts - starptautiskā mārketinga - mix elements”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/792712

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties