Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:145480
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga darbības skar šādas interešu grupas:
1)pārdevēji;
2)pircēji;
3)sabiedrība.


Pircēju intereses un mērķi ir īstenoti, ja pārdevējs nodrošina šādu vajadzību apmierināšanu:
1)pietiekami plaša preču izvēle;
2)produkta raksturlielumi atbilstoši pieprasījumam;
3)noteiktā cena atbilstoša produktu kvalitātei un pircēju maksātspējai;
4)ražotāju kvalitātes garantija;
5)garantijas un apdrošināšanas sistēma.


Pārdevēja intereses un mērķi ir saistīti ar jautājumiem par pircēju prasībām pēc produkta īpašībām, dizaina, cenas, garantijas servisa, sadales kanāliem.

Apvienojot abu pušu mērķus, rodas mārketinga mērķi:
1)patēriņa palielināšana;
2)produktu izvēles dažādība;
3)patērētāju vajadzību un vēlmju apmierināšana;
4)dzīves līmeņa paaugstināšana.
Koncepcija ir sistematizēti un apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu.

Koncepcijas, uz kuru pamata tiek veiktas mārketinga darbības:
1)produkcijas jeb ražošanas pilnveidošanas koncepcija (pamātā uzņēmuma vēlēšanās ražot labus produktus, ar pēc iespējas izdevīgākām izmaksām nogātāt tos tirgū);
2)produkta jeb preču pilnveidošanas koncepcija (pamatā tas, ka tiks nopirkts tas produkts, kuram pircējs prasa augstāko kvalitāti, labāko izskatu un attiecīgu pretpakalpojumu);
3)pārdošanas jeb pārdošanas intensifikācijas koncepcija (par izejas punktu uzņēmējiem ir produktu meklēšana klientiem, iesaistot realizāciju, reklāmu, tirdzniecības veicināšanu);
4)pircēja jeb tirgzinības koncepcija;
5)sociālā mārketinga jeb sociāli ētiskās tirgzinības koncepcija (pieprasītāju vēlmju izpētīšana stāv uzņēmuma darbības procesa sākumā).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties