Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,60 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,39
Pirkt
Identifikators:315765
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.uzdevums

Pieņemsim, ka neliels veikals tirgo ar ekskluzīviem apģērbiem un bižutēriju. Gan apģērbs, gan bižutērija ir diezgan dārgas. Gandrīz vienmēr tādiem veikaliem ir pastāvīgs klientu loks.
Lojalitātes pasākumi:
veikala vadītājam jāved pastāvīgo pircēju saraksts, kurā būtu iekļauts: vārds, uzvārds, tālruņa numurs un dzimšanas datums. Klienta dzimšanas dienā var piedāvāt 10% atlaidi uz bižutēriju;
veikals var piedāvāt pastāvīgiem klientiem kārtiņas, kurās fiksē pirkumu skaitu un summu. Pēc trešā pirkuma klientiem var piedāvāt 5% atlaidi, pēc piektā – 7% un t.t;
kad kopēja pirkumu summa sasniedz Ls 750, dāvināt klientam biļeti uz kaut kādu SPA studiju vai kaut kas tamlīdzīgs;
apzvanīt klientus uzreiz pēc kolekcijas maiņas , lai piedāvātu apmeklēt mūsu veikalu;
pieņemt darbā šuvēju, kura uzreiz uz vietās bezmaksas var pārtaisīt kleitu vai kostīmu pēc pircēja vajadzībām.
3.uzdevums

Apģērbi un apavi:
Dod priekšroku lieliem veikaliem, tādiem kā „Domina”, „Alfa”, kur var ne tikai iepirkties, bet arī labi pavadīt laiku. Apģērbiem un apaviem jābūt laba kvalitāte, ne tik augsta cena, bet zīmolam nav liela nozīme. Tādas lietas, kā zābaki vai mētelis vidēja slāņa cilvēki parasti pērk izpārdošanas laikā , kad apavi un apģērbi tiek pārdoti ar atlaidēm. Ja veikals piedāvā pircējiem „klientu kartiņu”, tad ar prieku to izmanto.
Tehnika:
Veikali, kur ir iespēja izvēlēties, ar plašu sortimentu. Pašlaik ļoti populārie ir internēta veikali. Zīmolam ir nozīme. Ja piemēram, ir iespējams izvēlēties starp diviem vienādiem ledusskapjiem, bet viens ir ar pazīstamu zīmoli un mazliet dārgāk, bet otrs – no jauna ražotāja un lētāks, tad noteikti pirks to pirmo. Gatavs maksāt mazliet vairāk, ja tehnikai piemīt vairākas funkcijas vai ir labāks dizains. Tas ir labi apdomāti pirkumi ,nav spontānie. Dažreiz cilvēks pirms preces iegādes vāca informāciju par preci. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzdevumi tirgzinībās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/315765

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties