Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:325821
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Liela nozīme marketinga procesos ir tirgus izpētei. Šajā darbā mēs noskaidrosim un sīkāk izpētīsim dažas no šīm metodēm.

Ļoti svarīgi tirgus pētījumus veikt noteiktā secībā, lai neveidotos izdevumi par pētījumiem, kuri jau ir veikti iepriekš un var tikt izmantoti arī šai problēmai.

TIRGZINĪBAS PĒTĪJUMU PROCESU SECĪBA

1. Skaidri jānosaka problēma
Informācijas vākšanas process ir dārgs process. neprecīza problēmas apzināšanās radīs lielus un nevajadzīgus izdevumus. Precīzi formulēta problēma – tas jau ir pusceļš līdz tās atrisināšanai. Piemēram, ja uzņēmums apzinās, ka netiek piesaistīti daudz patērētāju, jānoskaidro:
kā patērētājs izvēlas konkrēto piedāvājumu
kā varētu vairāk piesaistīt patērētāju, lai izvēlētos konkrēto uzņēmumu.

2. Jānosaka mērķi
pētnieciski – jāparedz, kādi dati ir jāvāc iepriekš, lai varētu izpētīt radušos problēmu,
aprakstoši – paredz noteiktu parādību aprakstu,
eksperimentāli mērķi – paredz kādas hipotēzes pārbaudi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties