Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:438882
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Kopš neatkarības atgūšanas mūsu gadsimta 90. gadu sākumā, Latvijā sākās jauns posms tūrisma un tieši tūrisma aģentūru attīstībā. Principiāli tiek mainīta tūrisma organizācijas sistēma, blakus valsts uzņēmumiem rodas arvien vairāk privāto tūrisma firmu. Latvijai atkal ir iespēja pilnvērtīgi iesaistīties starptautiskajā tūrismā un brīvi ceļot uz citām pasaules valstīm.
Tūrisma aģentūru loma

Sniedz iespēju cilvēkiem ceļot, iepazīt citas valstis to kultūru
Iespēja lētāk iegādāties dažādus pakalpojumus
Veido sadarbību ar ārvalstu partneriem, piesaista ar savu piedāvājumu tūristus
Attīsta tūrisma biznesu Latvijā
Nodarbojas gan ar ienākošo, gan izejošo tūrismu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma aģentūru raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/438882

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties