Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:323933
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Īsa radio mārketinga vēsture
Radio pirmsākumi meklējami 1895. gadā, kad itālis Guljelmo Markoni izveidoja bezvadu sakaru sistēmu. Šī sistēma gan vēl tikai spēja pārraidīt Morzes ābeces signālus, kas sastāvēja no punktiem un svītriņām, nevis skaņas. Lai uzbūvētu radio, kas spētu pārraidīt cilvēka balss skaņas un mūziku, izgudrotāji pūlējās vēl 11 gadu.
Džons Flemings izgudroja pirmo elektronu lampu – vakuuma diodi, kas spēja uztvert radiofrekvences diapazona elektromagnētiskos viļņus – tas deva iespēju pārraidīt mūziku un runu. Tiklīdz bija iespējams pārraidīt cilvēka balss radītās skaņas, ļoti strauji sāka izplatīties radio izmantošana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas līdzekļa - radio - analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/323933

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties