Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:981475
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šī reklāma parādījās presē un vidē 19. martā, 2007. gadā, sakarā ar veikala atvēršanu. Tās izstrādātājs pēc kompānijas “Famar Desi” pasūtījuma ir reklāmas aģentūra Inorek&Grey.
"Mans gribet remontet Tav’s māja!" saka tumšādains vīrietis strādnieka tērpā ar celtnieka ķiveri galvā. Blakus šai fotogrāfijai rakstīts: "Viss remontam un būvniecībai. Izņemot importa darbaspēku."
Pēc šīs reklāmas parādīšanās atklātībā, asu kritiku pauduši Oskars Kastēns, Integrācijas ministrs un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC).
Tiesībsarga birojs un PTAC reklāmās saskata Reklāmas likuma pārkāpumu, kurā liegta rasu diskriminācija. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas efektivitātes vērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/981475

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties