Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:784800
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis
Izpētīt reklāmu kā integrētās mārketinga komunikāciju veidu, tās nozīmīgumu organizācijā SIA „ELVI” grupa”.
Darba uzdevumi
Izpētīt zinātnisko literatūru par reklāmu, kā integrētā marketinga komunikācijas sastāvdaļu.

Izpētīt SIA “Elvi grupa” „Par savējiem!” reklāmas kampaņu.

Veikt aptauju un noskaidrot, vai reklāmas kampaņa sasniedzis savu mērķi.

Apkopot un analizēt pētījuma rezultātus.

Izvērtēt reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju sastāvdaļas nozīmi.

Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus SIA “Elvi grupa” reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju uzlabošanai.

Tēmas aktualitāte
Augošam un jaunam uzņēmumam reklāma ir ļoti svarīga it īpaši laikā, kad ekonomiskie rādītāji valstī ir zemi. Reklāmai jābūt pēc iespējas labāk un pārdomātākai, lai tā izturētu sīvo konkurenci.

ELVI produktu virzīšanai izmanto mārketinga kompleksu, kurā ietilpst gan reklāma, gan sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana un pārdošanas veicināšanas pasākumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties