Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,48 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,51
Pirkt
Identifikators:810117
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mērķi...
Kļūt par monopolu savā nozarē;
Nostiprināt jau iegūto lielāko tirgus daļu;
Tirgus daļa – studenti (vidēja līmeņa ienākumu cilvēki);
Visi lieto ZZ.

Mārketinga budžets...
Zelta zivtiņas īpašnieks – Tele2 ir viens no vadošajiem mobilo sakaru sniedzējiem ne tikai Latvijā, bet arī citās Eiropas valstīs. Tas nozīmē, ka budžets ir diezgan liels. Kompānijas apakšsadaļa „Zelta Zivtiņa” ir pietiekami liela un tajā tiek investēta liela nauda.
To arī mēs varam novērot. ZZ reklāmas kanāli:
TV klipi;
ZZ tramvajs;
ZZ tunelis;
ZZ teltis pasākumos (BBP 2008, 2007,...) un citur.

Mārketinga stratēģija...
Pozicionēšanas stratēģija
- Lēti tarifi, galvenā auditorija – jaunieši, studenti
Diferenciācijas stratēģija
- Lētāki tarifi
Zīmola stratēģija
- Ļoti attīstīta zīmolvedība (dzeltenā krāsa, draugi, tusiņi)
Tirgvedības pasākumu kopums:
- TV klipi,
- ZZ tramvajs,
- ZZ tunelis,
- ZZ teltis pasākumos (BBP 2008, 2007,...Positivus AB) un citur,
- ZZ stipendija studentiem,
- ZZ sms čempionāts.

Mārketinga taktika...
Tiek uzrunāti jaunieši un ne tikai. Reklāmas kampaņas ir tik populāras, ka tās zina arī tie, kas nav klientu lokā un pat nav mērķauditorija. Siltas sajūtas tā izraisa jebkuram, kurš braucis ar ZZ tramvaju, vai fotografējies ZZ teltī, vai tml.
Šādas kampaņas atgādina jau esošajiem klientiem cik forša ir Zelta zivtiņa, kā arī uzrunā jaunus potenciālos klientus. Kampaņās izmantoti izteicieni un saukļi, kas sabiedrībā ienēsājas un kļūst par sarunvalodas sastāvdaļu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1123572
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" integrētā mārketinga komunikācijas plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/810117

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties