Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:656003
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aptaujas veidošana
Es, kā reklāmas vadības students, vēlos noskaidrot ka uz dažādam vecuma grupām ietekme reklāmas nesēji, kādi nesēji patīk labāk un kuri nepatīk vispār un kāpēc.
Šāda veida pētījums ir nepieciešams, lai noskaidrot kuri reklāmas nesēji ir efektīvākie un ietekmīgākie katrai vecuma mērķu auditorijai.
Pamatojums manai izpētei
Šāda veida pētījums ir nepieciešams, lai uzzināt uz kādu reklāmas nesēju orientēties lai reklāma sasniegtu vajadzīgu mērķu auditoriju un tiktu ievērota.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1149929
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas nesēju (mediju) ietekme uz dažāda vecuma grupām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/656003

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties