Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:166521
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā tirdzniecība mūsdienās kļūst aizvien svarīgāka ekonomikas sastāvdaļa. Starptautiskajā mārketingā jāņem vērā sekojoši mērķvalsti raksturojošie faktori:

valsts neatkarība;
nacionālās valūtas sistēmas;
nacionālā likumdošana;
valsts ekonomiskā politika;
valsts valoda;
kultūra;
reliģija;
sadzīves īpatnības un paražas.

Faktori, kas uzņēmuma vadītājus mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
valsts neatkarība;
nacionālās valūtas sistēmas;
nacionālā likumdošana;
valsts ekonomiskā politika;
valsts valoda;
kultūra;
reliģija;
sadzīves īpatnības un paražas.

Faktori, kas uzņēmuma vadītājus mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka;
daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus;
lai lietderīgāk izmantotu resursus (ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus;
lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarību no viena tirgus;
kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī ārvalstīs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,69 €
Materiālu komplekts Nr. 1111555
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nepieciešamie priekšnosacījumi, lai gūtu panākumus starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/166521

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties