Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:740668
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cosmopolitan attīstība
Cosmopolitan pirmoreiz iznāca Ņujorkā jau 1886.gadā ar moto “Pasaule ir mana dzimtene, un visa cilvēce ir mani tautieši”.
19.gadsimta beigās Cosmopolitan bija iekarojis stabilu vietu Amerikas ilustrēto mēneša izdevumu vidū.
43 gadus vecā Helēna Gērlija Brauna 1965.gada martā kļuva par Cosmopolitan jauno redaktori un uz visiem laikiem mainīja sieviešu žurnālu iedabu.
Šobrīd Cosmo tiek izdots 32 valodās, un to var nopirkt vairāk nekā 100 valstīs, kas to padara par visietekmīgāko sieviešu žurnālu.
Latvija 2002. gadā kļuva par 44.valsti, kurā ir pašai savs Cosmopolitan.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/740668

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties