Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,39 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,60
Pirkt
Identifikators:282376
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirmais iespaids
Galvenais ir radīt par sevi un uzņēmumu labu pirmo iespaidu, jo pēc psihologu domām, tas ir 85% no kopējā cilvēka vērtējuma, kas tiks izteikts pēc tam. Rūpējieties par savu personisko izskatu, formu grimu, meikapu, un ievērojiet personīgo higiēnu.
Kad viesis ienāk pa durvīm
Viesim ienākot, smaidam jau ir jābūt sejā automātiski, Jums ir jāliek noprast, ka viņš ir pati svarīgākā persona šajā telpā. Laipni piedāvājiet apsēsties, pirms viesis ir sācis lasīt ēdienkarti, kuru jūs ar elegantām kustībām esat nolicis viņam priekšā, noteikti piedāvājiet, ko padzerties, varbūt šodienas speciālo piedāvājumu, vai ko tādu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā pareizi apkalpot viesi pie galdiņa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/282376

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties