Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:321570
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

PRODUKTA MARKAS VEIDOŠANĀS
Tirgus veidošanās pirmsākumos vairākumam no produktiem nebija noteiktas markas ->
Rodas vitāla nepieciešamība pēc to izveides
PRODUKTA MARKA
ļauj izdalīt un pasniegt potenciālajiem pircējiem preces prestižu vai izcelt kādu tā lietošanas īpašību
ir viens no elementiem, kas tieši raksturo preces individualitāti
ir gan produkta vārds- tā nosaukums, gan izmantotās zīmes un simbolika, gan tiesību aizsardzības kopa
saistās ar kādām noteiktām asociācijām
piešķir uzņēmumam un tā ražotajam produktam atpazīstamību
kalpo patērētājiem kā atskaites sistēma tā kvalitātei un no tā gūstamajam labumam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "Dzintars" produkta zīmola tēla veidošana, lietošana un efektivitāte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/321570

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties