Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,80 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,19
Pirkt
Identifikators:561877
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Viesnīcas „Rīga” komercdarbības raksturojums    3
1.1.  Produkta raksturojums    3
1.1.1.  Primārā produkta raksturojums    3
1.1.2.  Sekundāro produktu raksturojums    4
1.2.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija    6
1.2.1.  Organizatoriskā struktūra    6
1.2.2.  Darba organizācija un informācijas apmaiņa    6
1.2.3.  Personāla vadība    7
1.3.  Ražošanas organizācija    8
1.3.1.  Operatīvā plānošana    8
1.4.  Budžeta plānošana    8
1.4.1.  2004. gada bilance (sk. pielikumu) un tās raksturojums    8
1.4.2.  Finansu analīze par 2003.gadu    9
1.4.3.  Finansu analīze par 2004.gadu    10
1.5.  Attīstības stratēģija    11
2.  Viesnīcas „Rīga” mārketinga raksturojums    11
2.1.  Patērētāju raksturojums    11
2.1.1.  Mērķa tirgus raksturojums    11
2.1.2.  Tirgus segmentācija    12
2.1.3.  Darbs ar klientiem    12
2.2.  Sadarbības realizācijas raksturojums    13
2.2.1.  Sadarbība ar tūrisma aģentūrām    13
2.2.2.  Sadarbība ar korporatīvajiem klientiem    13
2.3.  Cenu politika    14
2.4.  Pakalpojumu noieta organizēšana    14
2.4.1.  Personālā (tiešā) pārdošana    14
2.4.2.  Līgumi ar tūrisma aģentūrām    15
2.4.3.  Globālā izplatīšanas sistēma (GDS)    15
2.4.4.  Interneta rezervācija    15
2.4.5.  Atlaižu sistēma    15
2.5.  Reklāmas raksturojums    16
2.6.  Tirgus izpētes metodes    18
2.7.  Konkurentu raksturojums    18
2.8.  Pakalpojumu novērtējums    19
2.8.1.  Kvalitāte    19
2.8.2.  Dzīves cikls    20
3.  Mans darbs prakses laikā    21
3.1.  Prakses laiks    21
3.2.  Darba pienākumi    21
3.3.  Prakses mērķis un rezultāts    21
3.4.  Pašnovērtējums    21
4.  Secinājumi    22
5.  Priekšlikumi    23
  PIELIKUMS    24
Darba fragmentsAizvērt

Viesiem, kas ir jūtīgi pret cigarešu dūmiem, viesnīca piedāvā 20 nesmēķētāju istabas. Alerģiskiem cilvēkiem tiek piedāvāti antialerģiski spilveni un segas.
Numuros ir parketa grīdas, pie gultas atrodas paklājs. Sienas dekorētas ar gleznām. Numuros ir gaismas necaurlaidīgie aizkari, kas nodrošina necaurredzamību un gaismas izolāciju, kā arī dienas aizkari. Pie katras gultasvietas atrodas no guļvietas regulējama naktslampiņa, numuros ir arī vispārējais apgaismojums, stāvlampa.
Viesnīcas vienvietīgā numura vienguļamās gultas izmērs ir 140 x 190cm, uzlabotā vienvietīgā numura vienguļamās gultas, kas tiek izmantota arī pāriem, izmērs ir 180 x 190cm. Vienguļamās gultas izmērs divvietīgā numurā ir 90 x 190cm, divvietīgā uzlabotā – 140 x 190cm. Vienguļamās gultas, kas tiek izmantota arī pāriem, izmērs uzlabotajā luksus numurā ir 200 x 200cm. Istabās iespējams saņemt arī papildus gultu. Katrai gultasvietai blakus atrodas naktsgaldiņš, katrā numurā ir iebūvēts sienas skapis ar vismaz trim drēbju pakaramajiem vienai personai, plauktu un atvilktnēm drēbju un personīgo mantu novietošanai. Sienas skapja durvīs ir iebūvēti lieli spoguļi. Numuros ir statīvi bagāžas novietošanai, rakstāmgaldi ar krēslu, atpūtas krēsli. Numuros ir arī papīrgrozs, pelnu trauks (smēķētāju numuros), krāsu televizors ar vadības pulti, radiouztvērējs, mini bārs ar piedāvājuma cenrādi, uz numuru pasūtāmo ēdienu un dzērienu karte.
Katrā numurā ir telefons, no kura iespējams pazvanīt uz recepciju, kā arī uz citām viesnīcas nodaļām (restorāns, istabenes u.c.). No šī telefona iespējams pazvanīt uz jebkuru pasaules valsti, kā arī uz jebkuru Latvijas pilsētu. Katrā numurā iespējams pieslēgties internetam caur telefona iezvanpieeju, kā arī ir trīs numuri, kuros ir kabeļpieslēgums internetam. Blakus telefonam atrodas valsts telefonu grāmata, reģionālā telefonu grāmata un viesnīcas telefona numuru saraksts.
Viesiem tiek piedāvātas drēbju tīrīšanas iespējas, kurpju tīrīšana, šūšanas piederumi, veļas mazgāšanas, apģērba tīrīšanas cenrādis, informācijas bukleti par viesnīcu, Rīgas pilsētu. Katrā numurā atrodas uz durvīm liekama karte “Lūdzu netraucēt!” un “Numura uzkopšana”, kā arī rakstāmpapīrs un aploksnes ar viesnīcas simboliku. Katrā numurā ir fēns matu žāvēšanai, bikšu prese un netīrās veļas mazgāšanai un tīrīšanai nododamo apģērbu savākšanas maiss.
Vannas istabās grīdas un sienas ir flīzētas, ir dabiskās ventilācijas sistēmas. Vannas istabās ir mazgājamais galds ar aizbāzni, spoguli un apgaismojumu virs tā, ar skapīti vai plauktiņu tualetes piederumiem un elektrības kontaktligzdu. Vannām ir nostiprināma duša, aizkars un ziepju paliktnis. Vannas istabās ir ziepju gabaliņš katram viesim, atkritumu grozs, glāzes, atbilstoši vietu skaitam guļamistabā, drēbju pakaramie, šampūns, dušas cepurīte (viena katram viesim), sejas salvetes, viens roku un viens peldu dvielis katram viesim, tualetes papīrs ar turētāju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/561877

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties